rasputin_g Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Etter reinstall av Vista har Avg Free begynt å poppe opp med "Email Scanner: Connecting to 59.60.147.118" omtrent hvert 5. minutt. jeg antar at pcen blir brukt til å sende spam eller noe, men verken Avg eller Adaware finner noe, har kjørt full scan med begge. Så vidt jeg kan se er ip-adressen i Kina, noe som ikke bidrar til å roe meg ned. Da jeg er bak en fw og installerte pcen for 2 dager siden er det rart om jeg har dratt på meg virus allerede, det kan forsåvidt være som har ligget på download-disken hele tiden men ikke har blitt oppdaget før jeg installerte nyeste versjon av Avg. Er dette noe Avg holder på med på egen hånd bare for å uroe meg, eller burde jeg installere et program som går litt mer i dybden? Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bruker du noen form for p2p-prog (fildelingsprogram) ? Uansett, følg veiledningen, så tar vi en nærmere titt. Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) ser faktisk ut som om utorrent er synderen ja.. noen som vet hva som faktisk skjer her? edit: det skjer altså kun når utorrent står på. Endret 16. februar 2009 av rasputin_g Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Som nevnt, kjør gjennom veiledingen. Dette kan evt. utelukke at det ligger noe rusk på pc'n. Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 jepp jepp hijackthis.txt mbam_log_2009_02_16__22_11_20_.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Loggense er greit ut. Dette skyldes nok torrent. Det finnes ulike torrenst-klienter og noen kan antakelig bruke protokoller knyttet til den eposten bruker. AVG sin epost skanner vil derfor reagere på dette. Endret 16. februar 2009 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå