Gå til innhold

Informasjon vedrørende Cecilie Dereksen

WilhelmWilde

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå med på at denne tråden kanskje er noe i det utradisjonelle laget, men som privatdetektiv er man noen ganger nødt til å gjøre uvanlige ting for å komme frem til løsningen. Jeg skal ikke slå rundt busken som engelskmennene sier, men heller legge kortene på bordet med en gang.

Den 21. september forsvant Cecilie Dereksen fra sin leilighet i Oslo, en halvtime senere ble hun sett på Gardemoen flyplass, og fire timer etter det igjen ble en blodig, maltraktert pekefinger funnet, pakket inn i plast med initialene og fødselsdatoen hennes risset inn, på en parkeringsplass i Brüssel. Politiet gav opp saken etter to uker. Familien hadde nemlig fått tilsendt et brev hver hvor hun forklarte hennes motivasjoner for å forsvinne, og politiet var videre overbevist om at fingeren bare var en tilfeldighet. Det mener ikke kjæresten til Cecilie, først og fremst fordi han mener de feilfrie brevene han fikk ikke kunne stamme fra Cecilie som hadde store problemer med dysleksi. Han har dermed leiet meg, privatetterforsker Wilhelm Wilde, ut for å spore henne opp, og finne ut hva som har skjedd med henne.

Dere klør sikkert allerede etter å få vite hvorfor jeg legger ut dette på forumet deres, men jeg har faktisk en veldig god grunn til det. Cecilie hang nemlig ofte på dette forumet. Siden hun tok med seg PC-en sin da hun reiste vekk kjenner vi ikke til brukernavnet hennes, men vi vet hun brukte mange timer her, og at noen av dere *må* ha hatt en eller annen form for kontakt med henne i løpet av den tiden. Ofte, på internett, prater man mye om personlige ting man ikke prater med om andre, og vi leter dermed etter en person hun potensielt kan ha betrodd seg til. Jeg vet at det kan føles som en æresbrist for vedkommende, men liv står på spill!

Jeg er også klar over at dette er et skudd i mørket, og at jeg mest sannsynligvis ikke vil få noe ut av dette, men det er verd forsøket, jeg står nemlig litt på bar bakke her, med flyselskaper som ikke vil sammarbeide og lignende.

Takk på forhånd.

Mvh.

Privatdetektiv Wilhelm Wilde

[email protected]

Amalie Skrams gt. 23-25

(47+) 810 005 222

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis dette ikke er et troll (ingen av navnene eller nummeret fikk noen treff på gulesider.no f.eks., selv om det ikke betyr at det være et troll) :

Gah ... Spennende og litt ekkelt. Håper noen her kan hjelpe.

Jeg tenker det samme som deg. Men håper ingen tuller med sånt. :)

Lenke til kommentar

Virker som det er inspirert av CSI... Og det at kjæresten har same etternamn som Cecilie vika og litt rart? Hadde gått meir på det vist dei hadde vert gift, namnet på detektiven var litt sært og. Pluss eg finner ikkje noko om dei ulike personane på google. Ganske sikker på at dette er tull.

Legger og til at Amalie Skrams gt. 23-25 er ei bolig blokk i Stavanger med ingen privatdetektiv.

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Privatdetektiver operer halvveis i det skjulte, er selvfølgelig en falsk adresse sånn sett, men om du oppsøker adressen eller sender brev dit eller noe i den duren, så vil nok rette vedkommende få vite det / få tak i det.

Helt logisk.

Alt er logisk i ditt hode, Data.

Lenke til kommentar

Alltid morsomt hvordan personer fra et gitt sted klarer å poste fra et annet fylke, dvs Rogaland fylkeskommune.

Enda bedre når e-post addressen til brukerkontoen tilhører en person fra Rogaland.

Og siden ingen info ellers stemmer kan vi nok stenge tråden først som sist.

Skulle det mot formodning stemme kan det sikket lages en ny tråd som ikke inneholder tulleinformasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...