Simoa Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Finnes det noen mobiler med gps som har kart mer enn bare norden? Mole Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Med hvilken som helst nokia får du muligheten til å laste ned kart over hele verden med programmet Nokia Map Loader. Alle disse kartene lagres på selve telefonen og er gratis å bruke til lokalisering Det er nokiatelefoner med GPS-funksjon jeg mener da, selvfølgelig. E51, E66, E71, 6220 Classic, N95 8gb, N85, N82... ganske mange som har det. Sjekk gsmarena, der finner du info om de fleste telefoner, og om de har gps Endret 16. februar 2009 av HauksA Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Husk bare at du trenger en del ekstra plass til disse kartene, så kjøp gjerne med et litt saftig minnekort. Lenke til kommentar
Simoa Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Ok, men er det ikke sånn at om jeg ønsker kart over fks. Nord Afrika eller Vest-Europa, så må jeg kjøpe dette ekstra? Trudde gps-kart til mobil var forholdsvis dyrt jeg... Mole Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nei! Som sagt, har du en NOkiatelefon med gps kan du gratis laste ned kart over hele verden. Helt gratis, hele verden Lenke til kommentar
Simoa Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Det er flott. Har lest at det følger med fks. 6mnd. abonnoment med kart, men da er det ikke tilfelle når det gjelder Nokia da. Hvor stor plass tar sånn ca. Europakratet i Nokia maps? Takk for gode svar. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hele Europa? 1,7gb om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 De abonnementene du leser om kan være stemmestyring. En bit av navigeringen som Nokia ellers tar penger for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå