Gå til innhold

[Løst]Problem med battle.net på Warcraft III TFT på Mac

Anbefalte innlegg

Hei!:-) Jeg har en macbook 10.5.5 og har nettopp kjøpt meg warcraft 3 ROC og TFT og installert det. Når jeg skal spille på battle.net på europe så står det at det er noe gale med battle.net serveren eller at det er modemet mitt som det er noe gale med. Når jeg skifter realm til us west, us east eller asia så funker battle.net, men da lagger det noe sinnsykt. Så hvis jeg kobler vekk routeren og kobler dataen min direkte til modemet som jeg har fått hos ventelo så kan jeg spille på battle.net europe uten noe som helst problem. Med en gang jeg kobler til den trådløse routeren min som er D-link Dir-615 så går det ikke an å komme inn på europe battle.net om jeg har trådløst eller med kabel, men kommer meg innpå de us west, us east eller asia. Så jeg vet at det ikke er noe gale med nettverket mitt, men det må være routeren min. I tillegg så har jeg vært inne på routeren og åpnet porten for Warcraft 3. Så jeg forstår ikke hva routeren kan gjøre at jeg ikke kommer inn på bare Europe realmen. Er veldig frustrert, og håper på hjelp:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må kanskje åpne portene i brannmuren din også, hvis du har en. Husk at den riktige porten er 6112 og sjekk at det er denne som står i wc3 i options->gameplay.

Jeg sendte en mail til blizzard og spurt hva som var gale, og de sa at ip-adressen til routeren min var restricted i ca 2 uker. Så får bare vente til jeg kan spille igjen. Men takk for svar:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...