GasMask Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har aldri kalt deg shaken... Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 jeg lider definitivt ikke av angst, nervøsitet, høyt stoffskifte og bruk av visse medisiner. høyr stoffskifte?? usikker på betydningen av den. Det started for om lag ett halvt år siden. Folk rundt merker det ganske tydeli da jeg har fått kallenamnet "shaken". økt appetitt og munntørhet "lider" jeg ikke av. Du kan umulig vite om du ha høy stoffskifte. Med mindre du ha en kjemilab hjemme. Jeg tror Tompsy traff blinken, mtp alderen din. Tips: elektrolytt ubalanse kan gi tremorer. Spesielt for en som trener mye. nei jeg kopierte den setningen fra posten over meg med stoffskifte. så du har rett, kan ikke vite det nei Tompsy traff blinken, mtp alderen min?? ser ikke noe annet enn ett spørsmål fra tompsy. Vaio mener at spørsmålene mine peker i den retting som Vaio peker, sett opp mot din alder. Mulig stoffskifteforstyrrelse. Det er definitivt på plass med et legebesøk, noen få enkle blodprøver vil raskt vise om man skal gå videre i utredningen eller om de gir nok svar. En kommer ikke til en nevrolog bare sånn vips uten at det er gjort en grunnleggende helseundersøkelse. Fastlegen din må jo beskrive hva hun/han har gjort i forkant for å finne ut hva skjelvingene kommer av. Som en annen påpekte her på forumet, dette er ikke stedet der man diagnostiserer. Selv om symptomene er forholdsvis enkle å forholde seg til, kan årsakene være mange. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 jeg lider definitivt ikke av angst, nervøsitet, høyt stoffskifte og bruk av visse medisiner. høyr stoffskifte?? usikker på betydningen av den. Det started for om lag ett halvt år siden. Folk rundt merker det ganske tydeli da jeg har fått kallenamnet "shaken". økt appetitt og munntørhet "lider" jeg ikke av. Du kan umulig vite om du ha høy stoffskifte. Med mindre du ha en kjemilab hjemme. Jeg tror Tompsy traff blinken, mtp alderen din. Tips: elektrolytt ubalanse kan gi tremorer. Spesielt for en som trener mye. nei jeg kopierte den setningen fra posten over meg med stoffskifte. så du har rett, kan ikke vite det nei Tompsy traff blinken, mtp alderen min?? ser ikke noe annet enn ett spørsmål fra tompsy. Vaio mener at spørsmålene mine peker i den retting som Vaio peker, sett opp mot din alder. Mulig stoffskifteforstyrrelse. Det er definitivt på plass med et legebesøk, noen få enkle blodprøver vil raskt vise om man skal gå videre i utredningen eller om de gir nok svar. En kommer ikke til en nevrolog bare sånn vips uten at det er gjort en grunnleggende helseundersøkelse. Fastlegen din må jo beskrive hva hun/han har gjort i forkant for å finne ut hva skjelvingene kommer av. Som en annen påpekte her på forumet, dette er ikke stedet der man diagnostiserer. Selv om symptomene er forholdsvis enkle å forholde seg til, kan årsakene være mange. takk for en utfyllende post blir vel legebesøk på meg da ja. takker for hjelp folkens, adjø! Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du har parkinson. http://no.wikipedia.org/wiki/Parkinsons_sykdom Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Du har parkinson. http://no.wikipedia.org/wiki/Parkinsons_sykdom Enkelte er svært useriøs... Endret 20. februar 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 strekk ut begge armene å få noen til å se på om det skjelver like mye på begge hender. Da er det nok nervene. Jeg har samme oppleget bare ikke så sterkt. Det eneste legen kunne gjøre for meg var å gi meg Atenolol som er en betablokker. Men har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Trur jeg har noe av det samme greiene, er ikke sikker men trur det komm etter at jeg fikk strømgjennomgang på elektron. Er 18. Lenke til kommentar
Gjest Hermann Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 jeg lider definitivt ikke av angst, nervøsitet, høyt stoffskifte og bruk av visse medisiner. høyr stoffskifte?? usikker på betydningen av den. Det started for om lag ett halvt år siden. Folk rundt merker det ganske tydeli da jeg har fått kallenamnet "shaken". økt appetitt og munntørhet "lider" jeg ikke av. Du kan umulig vite om du ha høy stoffskifte. Med mindre du ha en kjemilab hjemme. Jeg tror Tompsy traff blinken, mtp alderen din. Tips: elektrolytt ubalanse kan gi tremorer. Spesielt for en som trener mye. nei jeg kopierte den setningen fra posten over meg med stoffskifte. så du har rett, kan ikke vite det nei Tompsy traff blinken, mtp alderen min?? ser ikke noe annet enn ett spørsmål fra tompsy. Sjekk denne artikkelen: http://www.ung.no/oss/trening/9260.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå