Singularitet Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har fått en mail som jeg har venta på, men får ikke åpna vedlegget. "Outlook sperret tilgangen til følgende vedlegg som kan være usikre; +++++" Står det på en linje i mailen. Dette er noe jeg må få tak i... Har også prøvd å lese den i Hotmail, men med samme resultat. Hvordan slår man av den sperringa i Office 2003?? Alle oppdateringer er installert.. Vennlig hilsen MG Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du kan bruke Outlook Attachment Options: http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm Link til nedlasting nederst på siden. Det er også mulig å gjøre endringer manuelt i registeret men det er ofte mer bry. Dette forutsetter forøvrig at du ikke bruker Exchange Server. Om du gjør det må du kontakte e-post-ansvarlig. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Takker og bukker. Så det er ikke mulig å justere noen innstillinger i Outlook?? Skal prøve linken, tror jeg går over til åpen kildekodeprogrammer jeg,,,, hehe Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det programmet jeg linket til legger seg inn som en add-in i Outlook. Det er ikke mulig å endre direkte i Outlook uten dette programmet. Grunnen til dette er at Outlook først og fremst er beregnet til bruk i bedriftssammenheng hvor man har strengere krav til sikkerhet enn man vanligvis har på en privat maskin. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Nå har jeg prøvd den AddOn, men uten hell... Begynner å lure på om det er noe feil med vedlegget,,, Skal be om å få en ny mail, så får jeg se om det virker. Men takker atter en gang, kjekt å lære seg noe nytt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå