Pysj Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi har tafset på Sony Ericssons nye underholdningsflaggskip. Les mer Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi har tafset på Sony Ericssons nye underholdningsflaggskip. Les mer Noen andre som mener at den ligner litt på Nokia n95? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det var Nokia n95 som slo meg også, med en gang jeg så den. Men den kan også minne om de seneste W-telefonene med skyveteknikk. Så den minner om en sammenslåing av n95 og w595. Denne kan bli en slager hvis den releasebare telefonen fungerer bedre. Dette blir spennende! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi har tafset på Sony Ericssons nye underholdningsflaggskip. Les mer Noen andre som mener at den ligner litt på Nokia n95? Tenkte akkurat det samme. "N95!?" Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Denne kan fort bli min neste mobil da ... Sony Ericsson har for en gangs skyld tatt til fornuften og utstyrt W995 med en vanlig 3,5 millimeters minijack-utgang. Godt den ikke er lengre unna enn 2.kvartal. Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 "Den nye telefonen virker slank. 1,5 millimeter er uansett ikke noe å klage over for en telefon med nedskyvbart tastatur. " 1,5 millimeter! Det var tynt Noen som vet hva den lille svarte rundingen som er øverst til venstre på mobilen er? Jeg gjetter på lysmåler (Sensor til automatisk justering av lysstyrken på diaplayet). Det finnes bla på Nokia 5610, og det savner jeg på min C702. Frontkameraet til videosamtale finner man til høyre for høyttaleren, så det er det ikke. Det eneste jeg kommer på i farten som jeg savner på telefonen er deksel over linsa bak. Dette blir nok min neste telefon. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 vil heller si den ligner på c905, er vel nesten bare materialet, mangel på blitz og 3.5 mm kontakt som skiller.... Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Shit, denne her var nice. Noen fine specs på den og Bra jobbet SE! Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg tenkte N95 med en gang jeg så den. Spennende telefon, virker bra Bra 3,5 er på plass.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vurderer denne, men har en følelse at den blir i dyreste laget. Ser ikke helt likheten med N95. I så fall er det sikkert utilsiktet fra SEs side. Synes den avviker lite fra tidligere modeller. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 For håpe SE fortsetter med 3,5 mm fremover nå. Denne mobilen så forøvrig rimelig deilig ut. Om den ikke blir priset oppi skyene, er det muligens min neste mobil. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Det er en slående likhet, det må da vel alle være enige i? Tilfeldig valg av navn? W995 kontra N95? Hmm... Dette blir spekulasjoner, men det er nok ingen kopiering fra SE sin side. Sikkert bare ren tilfeldighet. Endret 16. februar 2009 av Haageen Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva er det du mener er likt? Tastene er ikke like, navigasjonstastene er ikke like. Toppen av mobilen er ikke lik. SE har tilkoblingen på siden, N95 under. De er begge skyvetelefoner, har relativt lik skjerm og er firkantet, selv om N95 er litt mer avrundet. Vil tro at man sikkert kan finne flere telefoner som er har samme likheter. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Den er lik w595 på knappene ser jeg som jeg hadde, og det er BAD, skikkelig bad og for det er de dårligste knappene jeg noen gang har hatt på en telefon. De va harde og ekkle, og man traff ikke de i øverste rekke siden man kom borti selve dekselet på mobilen. Håper virkelig de gjør noe med det for dette ser ut som en topp telefon jeg vil ha selv Endret 16. februar 2009 av Digidice Lenke til kommentar
d-i-n-j Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 eg lurte på om det er kontantkort, eller abonemang på sony ericsson w995?? Lenke til kommentar
d-i-n-j Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hmm..du må og huske på då at det dere der var Nokia....og det suge.. Lenke til kommentar
d-i-n-j Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 så..e det kontankort, eller e det abonemang? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 d-i-n-j: Den er ikke kommet i salg enda. Så ingen vet om den selges med kontantkort. Den kommer garantert til å selges med andre abonnement. Jeg synes heller ikke den var spesielt lik N95. Lenke til kommentar
d-i-n-j Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 k-orm: det e bra det at du e enig med meg...takk for svaret;) men Nokia e sikkert brae men e har alltid holdt meg til Sony Ericsson, for ever and always. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg