Gå til innhold

Problemer med Dual view i Windows 2000 pro.

allyse

Anbefalte innlegg

Har en 19" CRT og en 17" LCD plassert ved siden av hverandre. Lastet ned siste Nvidia drivere til skjermkortet (har et asus GF4 ti4400 deluxe) Det er noen irriterende småproblemer med dette.

1. Dialogbokser slik som log in to windows, intallasjoner og AT+TAB fuksjonen deler seg 50/50 på begge skjermene (mellom dem liksom) og jeg vil ha muligheten for å separere skjermene slik som jeg åpner et vindu elns vil dette bare åpnes og maksimeres på den ene skjermen, ikke legge seg ut over begge skjermene.

Noen som har et par råd? Tror jeg har prøvd alle instillingene nå.

Er Windows 2k pro sp3 jeg kjører nu :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det nview du har satt igang?

For å beholde dem som to seperate skjermer må du inn på display properties -> settings -> advanced -> GF4 tabben -> Desktop utilities, og skru på "Enable Dualview". Skulle fikse saken.

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på denne tråden fordi jeg har også et lite problem ang dualview.. Ofte når jeg alt-tab'er ut av spill som kjører full screen så flyttes Task-baren (den med startknappen) til øverst på skjermen! (altså den flyttes ifra bunnen til toppen).. Så må jeg da dra den tilbake hver gang.. Hvordan kan jeg unngå dette??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...