-GrAvYy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg lagde et kort i photoshop, men så har jeg bare sånne tynne A4 ark, og det er ikke veldig handy =) Finns det noe stivere papir å få kjøpt til skrivere? Evt. kanskje fotopapir, eller vil blekket bare renne av fotopapiret? Jeg har en XEROX Phaser 6110 colour laser printer om det er til nytte =) Takk for hjelpen! Endret 16. februar 2009 av -GrAvYy Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Man får kjøpt fotopapir, det er omtrent som papiret du fremkaller bldene dine på. kanskje litt stivere. Posten selger feks slike, men bokhandler, steder som selger printere (elkjøp/expert) eller clas olson vil også ha dette. Antakeligvis fotobutikker og. Tror det vil gå greit med printeren din, men er jo bare å forsøke det. Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Så fotopapir funker å ha et bursdagskort på, right? (H) eller blir det rart? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tror det funker. Kommer litt an på hvilke krav du har, hva det er bilde av og hvor god printeren er osv. Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Er noen bilder, og tekst. Mesteparten hvitt da =) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Laserskriver og fotopapir? Svært uheldig og ødeleggende kombinasjon. Husk laserskrivere bruker varme til å herde toneren. Vanlige A4 ark er 80gr. Du kan kjøpe stivere ark, f.eks 120, 160 eller 200gr. Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Laserskriver og fotopapir? Svært uheldig og ødeleggende kombinasjon. Husk laserskrivere bruker varme til å herde toneren. Vanlige A4 ark er 80gr. Du kan kjøpe stivere ark, f.eks 120, 160 eller 200gr. Great, takker =) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ouch, my bad, så ikke så nøye på printeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå