aaandy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei ! Etter at jeg avinstallerte NIS 2008 så kommer jeg ikke på nett med IE 7, men Outlook Exspress er på nett... Noen som kan hjelpe meg med dette problemet ? aaandy Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 NIS gjør det eneste rette og uskadeliggjør en av de største sikkerhetstruslene på pc-en din. Fra spøk til revolver, du må nok sjekke om det er en innstilling i brannmuren som er satt til å blokkere IE. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 NIS gjør det eneste rette og uskadeliggjør en av de største sikkerhetstruslene på pc-en din. Fra spøk til revolver, du må nok sjekke om det er en innstilling i brannmuren som er satt til å blokkere IE. Har prøvd det, deaktiverte brannmuren for og se om det var noe sånt, men med samme resultat... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Prøvd å installere IE på nytt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sjekk proxy-instillingene. Vet at noen programmer bruker IEs (/system)-innstillingene, mens andre programmer har egne innstillinger. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Prøvd å installere IE på nytt? Ja, har prøvd og installere IE 7 på nytt, ingen endring da heller..... Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Sjekk proxy-instillingene. Vet at noen programmer bruker IEs (/system)-innstillingene, mens andre programmer har egne innstillinger. I: Tools>options>connections, står det Outlook Express shares internet connections with Internet Explorer... Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Er det mulig og "reparere" Win XP Pro, via installasjons cd`n slik som på tidligere versjoner av windows ?, da beholder en vel alle foldere, og sånt på maskinen, og det byttes vel ut systemfiler ? Endret 16. februar 2009 av aaandy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan det være noe så banalt som at IE er i offline modus, skriv f.eks vg.no og etter det trykker du på f5 knappen og ser om den prøver å oppdatere seg. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Kan det være noe så banalt som at IE er i offline modus, skriv f.eks vg.no og etter det trykker du på f5 knappen og ser om den prøver å oppdatere seg. Njet, den er i "online" modus.. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har muligens fått løst problemet, det kan se ut for at det har ligget igjen noen "rester" etter NIS, jeg lastet ned og kjørte NIS removal tool, og etter det har IE vært online.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå