EinarEriksen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sony Ericsson lanserer en ny mobil med S60 og fokus på underholdning. Les mer Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 nice mobil, så dette er klart min neste mobil Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Morsomt og se Sony Ericsson telefon som kjører S60, får håpe det er brukbar hardware i den. Og i kjent SE stil så kommer den desverre uten 3,5mm jack .. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jepp, denne var HELT rå og denne skal jeg ha. Om jeg så må vente til november skal jeg holde ut med min P1i til da. Sinnsykt bra, den perfekte mobil, for meg iværtfall Lenke til kommentar
eikum Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den telefonen der SKAL jeg ha! Ingen som vet navnet på denne? Huff, denne kommer vell til å ligge på 6-7000 KR Lenke til kommentar
John_HD Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Capasitive skjerm? Eller Glad-i-ripper-type-skjerm? Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Flott å se at de begynner å bruke større sensorer. 1/2,5 tommer er samme størrelse som mange kompaktkameraer bruker, men bare synd at de ødelegger det med å skvise inn 12 megapiksler på den Og nok en gang glemmer SE 3,5 mm jack! :!: Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synd de nøyer seg med S60v5 og microSD, og ikke fullfører ved å ta med microUSB og minijack. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synd de nøyer seg med S60v5 og microSD, og ikke fullfører ved å ta med microUSB og minijack. La oss vente med å se den ferdige modellen i Mai, det ferdige produktet skal være her i Oktober. Mye skal skje i mellomtiden, mht tjenester og annet mht SW... HW er denne modellen meget kapabel, og den er den første i en ny serie modeller, nei, Xperia er ikke serien. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hadde de bare hatt 8 megapiksler og den bildebrikken, så hadde den vært perfekt, men skal vente på en test og se hvordan kameraet er.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den så utrolig flott ut! Mulig det blir min neste mobil Håper byggekvaliteten er bra og at skjermen er ripefri! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg skulle likt å sett målinger av ISO-støy vs detaljgjengivelse på det kameraet. Det samme med fargedynamikk. Megapixelhysteriet løper videre. Med denne farten kommer vel mobilkameraer med 100 megapixler i 2015 eller rundt der? Synd Sony nok en gang "glemmer" 3,5mm Jack. Jammen på tide at de begynner å støtte micro-SD (det tok sin tid). Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synd Sony nok en gang "glemmer" 3,5mm Jack. Ifølge mobilen.no så er det 3,5 mm jack: Music Walkman™ player Clear Stereo Clear Bass Album art PlayNow™ TrackID™ SensMe™ Bluetooth™ stereo (A2DP) Music tones (MP3/AAC) 3.5mm audio jack Stereo speakers Shake control Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synd de nøyer seg med S60v5 og microSD, og ikke fullfører ved å ta med microUSB og minijack. Et steg i riktig retning, i det minste. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og det er feil. 3,5mm jack via adapter, som alltid. Bortsett fra dette er dette en liten dream-come-true. Deilig SE med ordentlig bra menysystem! Dette har jeg ventet på helt siden jeg fikk interessen for mobiler med P800 i hånda..! Mulig det ikke blir nøyaktig denne på meg, men nå har de begynt. Dette har jeg tro på! Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Trist at de velger S60 i denne, kunne ha blitt min neste mobil. Vel, min KU990 får holde noen måneder til Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Trist at de velger S60 i denne, kunne ha blitt min neste mobil. Vel, min KU990 får holde noen måneder til Hva mener du telefonen skulle ha kjørt fremfor S60? Flere bilder av telefonen. Se flere Endret 16. februar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Trist at de velger S60 i denne, kunne ha blitt min neste mobil. Vel, min KU990 får holde noen måneder til Hva mener du telefonen skulle ha kjørt fremfor S60? Flere bilder av telefonen. Se flere Android hadde ikke vært å forakte Vel, den største grunnen er vel at S60 er det jævligste OS'et jeg noen gang har prøvd, makan til tungvint. Selv Windows hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Stefaen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 "Jammen på tide at de begynner å støtte micro-SD (det tok sin tid)." Støtte for Micro-SD hadde de vel på SE K850i også, kunne bruke både m2 og microsd så vidt jeg kan huske Men ellers så ser denne telefonen sinnsykt nice ut! Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Trist at de velger S60 i denne, kunne ha blitt min neste mobil. Vel, min KU990 får holde noen måneder til Hva mener du telefonen skulle ha kjørt fremfor S60? Flere bilder av telefonen. Se flere Android hadde ikke vært å forakte Vel, den største grunnen er vel at S60 er det jævligste OS'et jeg noen gang har prøvd, makan til tungvint. Selv Windows hadde vært bedre. SF (symbian foundation) OS kan skreddersyes i stor grad, så det vil ligne endel på SE A*** OS i stor grad. Så ikke trekk ned lua over hodet får du har satt deg litt mer inn i hva dette dreier seg om. Samsung gjør det samme fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg