Gå til innhold

iPhone blir ikke oppdaget i windows?

M4dz0r

Anbefalte innlegg

Jeg har en iPhone 3g som ikke blir oppdaget i det hele tatt av pcen. Jeg koblet den til usb porten i tastaturet på pcen (logitech G15). Da fikk jeg beskjed om at det hadde oppstått en feil og at hvis eneten skulle funke normalt måtte jeg koble den til i en høyhastighets 2.0 usb port. Etter dette har jeg prøvd 3-4 forskjellige iPod og iPhone ledniger og tre forskjellige pcer, men den blir ikke oppdaget uansett. Noen som vet hva jeg kan gjøre. (Jeg tipper det er noe f*** med firmwaren)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har en iPhone 3g som ikke blir oppdaget i det hele tatt av pcen. Jeg koblet den til usb porten i tastaturet på pcen (logitech G15). Da fikk jeg beskjed om at det hadde oppstått en feil og at hvis eneten skulle funke normalt måtte jeg koble den til i en høyhastighets 2.0 usb port. Etter dette har jeg prøvd 3-4 forskjellige iPod og iPhone ledniger og tre forskjellige pcer, men den blir ikke oppdaget uansett. Noen som vet hva jeg kan gjøre. (Jeg tipper det er noe f*** med firmwaren)

Du sier du har prøvd 3 forskjellige PCer, har du da brukt det samme tastaturet på dem?

Har G15 tastaturet selv, og har opplevd mye tull med USB inngangene til dette. Fått feil mld som at tastaturet ikke gir nok strøm til USB portene etc.

Har du rett og slett prøvd å koble deg rett inn på en USB inngang på selve maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...