Demantios Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Du vet at innlegget ditt er langt ifra konstruktivt?Faktisk så slo ikke trådstarter først, han slo sist. Alle prikkinga, knuffinga og dyttinga kan regnes som fysiske angrep på trådstarter og han gjorde sitt for å stoppe disse ved å advare verbalt. Problemet er at han greide ikke å slå kraftig nok eller traff på riktig plass. Støtter derfor trådstarters reaksjon og håper han kan sikte på ballene neste gang, det bruker å fungere litt bedre. Eventuelt lære seg litt selforsvar så han blir slengt i bakken. I og med at han spør hva han kan gjøre, så når jeg sier hva han bør gjøre så er det på alle måter konstruktivt. Og trådstartet slo først: Det startet med at han drev og prikket meg på skulderen og løp vekk, at han blåste meg mitt i trynet, eller at han dyttet medelever i meg. Jeg ble pissed, men prøvde å stanse ham verbalt. Dette forstod han derimot ikke, og fortsatte bare enda verre. Jeg ble sur og prøvde å si at han skulle stanse. Han fortsatte enda hardere. Jeg ble dritsur, og slo ham. Da slo kisen løs på meg med all styrke. Jeg mistet jo faen meg pusten i et halvt minutt. Forresten så er balleangrep feigt, og selvforsvar hjelper ikke en dritt om man er en svak liten pingle Endret 17. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Saluttknall slår til igjen Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Forresten så er balleangrep feigt... I selvforsvar så er ingen ting feigt. Om noen angriper (uprovesert) deg for å gi deg store smerter så kan du klore ut øya på kisen eller rive av ballene om du føler for det. For å stoppe en mobber er nesten ingen ting feigt da heller, bare man holder seg unna noe som gir varige skader så kan man gjøre hva man vill. Skal man ha en real fight mann mot mann hvor begge parter er villige (kunn idioter gjør sånnt) så er det feigt og ty til enkelte ting. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 I og med at han spør hva han kan gjøre, så når jeg sier hva han bør gjøre så er det på alle måter konstruktivt. Kan ikke se at det du sa i innlegget ditt på noen måte er konstruktivt : "Du slo først og fikk som fortjent. Slutt å syt " Og trådstartet slo først:Det startet med at han drev og prikket meg på skulderen og løp vekk, at han blåste meg mitt i trynet, eller at han dyttet medelever i meg. Jeg ble pissed, men prøvde å stanse ham verbalt. Dette forstod han derimot ikke, og fortsatte bare enda verre. Jeg ble sur og prøvde å si at han skulle stanse. Han fortsatte enda hardere. Jeg ble dritsur, og slo ham. Da slo kisen løs på meg med all styrke. Jeg mistet jo faen meg pusten i et halvt minutt. Nå ser det jo ut som du absolutt glemmer at det han andre i klassen til trådstarter gjorde er det samme som fysisk vold og mobbing, og dermed så tror jeg nok at trådstarter hadde en mer en grei reaksjon. Problemet ligger nok i denne gjengen som holder med mobberen, erfaringsmessig så må trådstarter enten vinne ved å banke livsskiten ut av ham eller rett og slett bite i det sure eple og tåle all faenskapen denne gjengen kan finne på til de faktisk blir lei. Problemet er at noen faktisk ikke blir lei da de elsker å gjøre livet surt for andre. Til syvende og sist så skjer jo dette på skolegården, så her må egentlig trådstarter ta kontakt med lærere og foresatte og be om å få slutt på mobbingen og den fysiske volden mot ham. Mobbing er heldigvis straffbart. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du slo først og fikk som fortjent. Slutt å syt er en del der, den som slår først har skylden etter de fleste sin mening. Tror du gjør lurest i å droppe hele greia, og begynner å holde deg unna han som plager deg. Evt reiser deg og går om han gjør noe mer tull som en demonstrasjon. Enkelte folk tar ikke hint, og han her ventet nok på at noe skulle skje siden du sikkert har reagert på det han har gjort underveis, noe som igjen har gjort det morsomt å fortsette. Det hele går nok kjapt over, og for å si det slik så ser man ikke de fleste av dem igjen om man heller jobber med gode karakterer enn å styre med slike. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Option A: Om du har muskler og vilje, deng ham(om han virkelig er en drittsekk!) Option B: Overse ham og gi faen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Problemet ligger nok i denne gjengen som holder med mobberen, erfaringsmessig så må trådstarter enten vinne ved å banke livsskiten ut av ham eller rett og slett bite i det sure eple og tåle all faenskapen denne gjengen kan finne på til de faktisk blir lei. Problemet er at noen faktisk ikke blir lei da de elsker å gjøre livet surt for andre. Jepps, men det beste pleier å være å ta det rolig og heller komme med en kommentar som gjør mobberen flau. Mobbere har som oftest ikke noe godt selvbilde og en flust av rykter rundt seg man kan bruke mot dem Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Problemet ligger nok i denne gjengen som holder med mobberen, erfaringsmessig så må trådstarter enten vinne ved å banke livsskiten ut av ham eller rett og slett bite i det sure eple og tåle all faenskapen denne gjengen kan finne på til de faktisk blir lei. Problemet er at noen faktisk ikke blir lei da de elsker å gjøre livet surt for andre. Jepps, men det beste pleier å være å ta det rolig og heller komme med en kommentar som gjør mobberen flau. Mobbere har som oftest ikke noe godt selvbilde og en flust av rykter rundt seg man kan bruke mot dem Desverre så kan man fort ende opp med å bli banket når mobberen ikke kan svare med en bra replikk. Så den strategien fungerer sjeldent. Men det er verdt å prøve om man er kjapp i kjeften. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde jeg vært deg, hadde jeg slått han rett ned når han minst venta det. Da setter du deg selv i respekt for andre, og de innser at du faktisk er en person man ikke bør kødde med. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde jeg vært deg, hadde jeg slått han rett ned når han minst venta det. Da setter du deg selv i respekt for andre, og de innser at du faktisk er en person man ikke bør kødde med. Riiiight! Så tøff er jo du Først bør man kunne slå hardt Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og gjengen som mener TS har skylden for «incidenten» vil være sikker i sin sak i at TS er en drittsekk, bråkmaker el. Ta kontakt med en lærer og diskuter med vedkommende. Tror du vil få bedre svar enn ved å høre på endel av tøffingene her på forumet. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde jeg vært deg, hadde jeg slått han rett ned når han minst venta det. Da setter du deg selv i respekt for andre, og de innser at du faktisk er en person man ikke bør kødde med. Riiiight! Så tøff er jo du Først bør man kunne slå hardt Selv en datanerd med en diameter på 10 centimeter rundt armene klarer jo å knocke ut en profesjonell bokser bare man vet hvor man skal slå. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 I milenium bøkenne til stieg larson så tar ho salander dama med seg ett baltre på skolen for å ta hevn på en som mobba henne. Det var ikke ment som noe hint, men om du velger og se det som ett hint så er det ditt valg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Selv en datanerd med en diameter på 10 centimeter rundt armene klarer jo å knocke ut en profesjonell bokser bare man vet hvor man skal slå. Du er litt morsom Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde jeg vært deg, hadde jeg slått han rett ned når han minst venta det. Da setter du deg selv i respekt for andre, og de innser at du faktisk er en person man ikke bør kødde med. Du får kanskje respekt av noen, men når du slår ned andre så viser det egentlig hvor dum du er. Du skal ha en sabla god grunn for å denge ned folk. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har klart å holde meg unna ham resten av dagen, men mange av guttene i klassen har sagt at dersom jeg ikke roer meg ned et par hakk, så kan jeg sverge på at de vil gjøre noe liknende. Hahaha, that made my day! Dem sier du må roe deg ned, ellers skal dem gjøre det samme som du gjorde? The irony is killing! Lenke til kommentar
BeyondDeath Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Evnt. noe du kan gjøre for å sette han litt på plass, er å gå etter svake punkter på kroppen hans. Jeg tror de mobber deg fordi du er "svak" og du tar ikke igjen. Det er derfor det er morro. Dersom du virkerlig vil ta han, kan du være litt feig å bruke punkter på kroppen som er generelt vondere å bli slått eller trykka på. Slå han for eksempel i solar plexus, trykke ned mellom kravebenet hans(Halsen der de to beina møter hverandre, trykker du ned der lover jeg deg at han sitter stille), vri håndleddet hans og legg han i bakken, knee han i skrittet( ikke å anbefale, da dette er en rimelig kjip plass som mer eller mindre INGEN fortjener å bli slått/sparket ), osv. HAr lært slike ting på TaeKwon-Do og jeg kan bare anbefale å starte med det^^ Det er bra for kropp/skjel, det hjelper deg med å lære selvforsvar og sparring, og man får se noen reale treningsrunder! Dersom du vil vite mer om selvforsvar kan du sjekke litt på youtube osv og søke etter self defence lessons (O.L.) -BD Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Må jeg få spørre hva i all verden som gjør at dette virker som et troll? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Må jeg få spørre hva i all verden som gjør at dette virker som et troll? Sjekk tidligere tråder laget av trådstarter Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) I motsetning til deg, så kjenner jeg faktisk trådstarter personlig. (og siden du først tar fram " "-fjeset:) ;) ;) Endret 19. februar 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå