Ullsokk Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 I det siste har pc'en min begynt og få bluescreen ofte. Til å begynne med trodde jeg det var XP men det var det ikke.. Sitter på helt rein XP nå, og er egentlig ganske heldig hvis jeg får skrivd ferdig dette.. Har teste rammen min! Det er ikke den som forårsaker bluescreenene.. Det var det vi ( meg og Fake ) trodde først. Etter og ha prata litt med lederen i OCshoot, så sa han vi skulle teste alle PCI kort og rammen, men han sa det sannsyneligvis var rammen eller CPU'en. Det var heller ingen av PCI korta.. Nå er det faktisk en stund siden jeg har fått bluescreen, men jeg får det sikkert snart! Nå som jeg har testa rammen ville jeg gjerne fått testa CPU'en.. Noen som vet om noen tester for dette? Eller som har hatt lignende problemer? I skrivende stund er jeg ganske trøtt, men tenkte jeg skulle få dette postet før jeg gikk og la meg, så bare si ifra hvis det mangler noe info eller lignende MVH, Håvard Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Test disken. Hent diagnostic program hos diskprodusenten. Lenke til kommentar
DataFReAk14 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 jeg hadde samme problem som deg for en stund siden da var det cpu tempen som var for høy, da hadde jeg en xp2000 cpu, det kan være det men du har intel så det er en bitte liten sjanse for at det er det, siden intel sine boxed vifter er gode. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hva med å klokke litt ned? Kan godt være at det er sommervarmen som kommer etter din CPU. Bluescreens er ofte forårsaket av for høy temp på et eller annet. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 I mitt tilfelle med min hyper-raske samsung 30 GB 5400 rpm så var den ødelagt..prøvde alt..(inkl low level format) ikkno funka..skifta over t en annen hdd..alt gikk som smurt..men prøv deg frem..jeg anbefaler deg å prøve en ny disk Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hva er low level format? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Tok av cpu vifta og satt den ordentlig på.. Tror bare det var tempen, men jeg skal sjekke HDD'en! Takk for all hjelp hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå