dj_vega Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan lager man en Snickers Iskake? Det er søndag, jeg er keen på noe søtt og butikkene har stengt!!! :wallbash: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det trenger du pokker meg ikke poste her for å finne ut. Søk på google. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan lager man en Snickers Iskake? Det er søndag, jeg er keen på noe søtt og butikkene har stengt!!! :wallbash: 5 eggehviter 4 dl farin 30 ritzkjeks 250 g salte peanøtter 1,5 ts bakepulver 1,5 ts vaniljesukker Krem: 5 eggeplommer 4 ss melig 75 g mørk kokesjokolade 1 boks fløte Eggehviter og farin piskes i 12 min. Ritzkjeks og peanøtter knuses grovt. Alt blandes og has oppi langpanne på bakepapir. Stekes på 170 grader i 20 min. Del kaken i to mens den er varm, når kaken er lunken legges den på rist til den er kald. Eggeplommer og melis piskes til eggedosis. Smelt og avkjøl kokesjokoladen. Pisk fløten stiv. Alt skal blandes forsiktig. Når kaken er kald skal halvparten av kremen på den ene halvdelen, så skal den andre delen av kaken oppå resten. Resten av kremen skal på toppen. Kaken skal stå ett døgn i kjøleskap. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Det trenger du pokker meg ikke poste her for å finne ut. Søk på google. Takker for et "fint" svar. Jeg har søkt på google, og finner bare vanlig kake, IKKE ISkake. ZeroZ: Tusen Takk! Endret 15. februar 2009 av dj_vega Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 http://www.google.com/search?q=Snickers+Iskake Første linken der Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Denne tråden er splittet ut fra Snedige ting du lurer på. Les reglene for tråden. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Takker simen. Skal prøve å lage den kaken... Jafs=) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men det er jo ikke en iskake? Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Det var det jeg tenkte på også. Kan man fryse disse kakene? eller er det en annen oppskrift for iskaken? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 http://74.125.77.132/search?q=cache:O2S1o9...mp;client=opera Gjør tekstsøk på "iskake" på den siden. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøp vanilje is, sjokolade is, og et par snickers som du kapper opp, kjør det i mixmasteren, til det er halvflytende og lett blandet, hell det oppi en plastpose som du former rund. Legg i fryseren Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøp vanilje is, sjokolade is, og et par snickers som du kapper opp, kjør det i mixmasteren, til det er halvflytende og lett blandet, hell det oppi en plastpose som du former rund. Legg i fryseren Da knuses jo peanøttene! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjøp vanilje is, sjokolade is, og et par snickers som du kapper opp, kjør det i mixmasteren, til det er halvflytende og lett blandet, hell det oppi en plastpose som du former rund. Legg i fryseren Da knuses jo peanøttene! kjøp en pose uteom da. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Da blir de salte, det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Gjør jo ingenting om peanøttene knuses. De blir jo ikke malt opp, bare litt hakket opp. Er godt det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Oi, går det an å lage Snickers Iskake? Det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Snickers iskake er godt. Fikk vite at min mormor har oppskriften så jeg kan poste denne her når de kommer hjem fra ferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå