Gå til innhold

Det å komme hjem fra jobb...

Beinet1

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg hater det å komme hjem fra jobb. Ikke det at det er noe i veien med å komme hjem fra jobb, men kroppen er liksom i feil "modus" og det kreves utrolig mye energi for å "koble om" fra å være i jobb tilstand til å bli familiefar. HAdde det liksom på samme måten før når jeg var singel og bodde for meg selv. Alt var liksom helt krasj i kroppen når en kom hjem fra jobb/skole, og kroppen brukte en stund på å "koble om" Flere som føler det på samme måten? Rart det der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro det handler mye om hvilken jobb man har, hvor lett det er å legeg den fra seg.

Da jeg hadde sommerjobb som sjåfør merket jeg at det var veldig lett å koble av. Der var hver dag en uavhengig arbeidsdag. Det var ikke slik at jobben hopet seg opp, man jobbet hver dag til man var ferdig og begynte igjen på null neste dag.

Nå når jeg har en jobb med prosjekter og deadlines og andre problemer merker jeg at jobben gjerne kan henge med i bakhodet hjem, spesielt om jeg føler jeg ligger bak. Men som oftest prøver jeg å glemme jobben i det jeg går ut av døren på arbeidsplassen, og det går som oftest greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...