Damp Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Noen andre som har merket at det nesten ikke er noen servere hvor folk ikke jukser? Endret 16. februar 2009 av Farmatyr Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva mener du med at de jukser? Lenke til kommentar
Damp Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Hacks. Flyvende biler, usynlige spillere, spawner gigantiske fly over banene (og alt annet), evig liv etc. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dette er noe Rockstar er klar over, og alle som blir tatt med cheats i multiplayer blir banna fra Windows Live og Rockstar Social Club. Det er hvertfall det jeg har lest meg fram til. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har merket det ja. Er slitsomt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Glemte forresten å si at du kan velge å spille på såkalte "Ranked servers", der kan kun de med godt Windows Live omdømme spille, dermed er du er kvitt de verste juksepavene. Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har også merket dette. Et par ganger har jeg sett flyvende motorsykler, etc... I tillegg lagger serveren noe voldsomt når folk spawner biler. Flere ganger har jeg blitt kastet ut fordi det lagget så mye at linjen ble brutt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke alene om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå