genser Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Da Amobil ikke er på MWC kommer nyheten først her. SonyEricsson presenterer Idou. 12 megapiksels kameramobil med Symbian, 360 x 640 pixler på 3,5" og alt det selvfølgelige. Litt usikkert angående OS så langt, om det er S60 eller noe nytt fra Symbian Foundation. Det får vi snart se. Lenker: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_teas...95-news-794.php http://www.engadget.com/photos/sony-ericss...s-on-2/1358969/ Endret 16. februar 2009 av genser Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ja nå snakker vi telefon Finnes ikke noe intersant på markedet akkurat nå Lenke til kommentar
keychain Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 WOOOW !!! For å si det sånn: Jeg vil ha [når den kommer på markedet...] Men så kommer det store hundretusen-kroners spørsmålet: Hva vil vidunderet koste??? En slik "konge" kommer sikkert IKKE til å bli noe særlig billig er jeg redd. Har selv nettopp kjøpt meg en HTC TOUCH PRO, men dropper den glatt ut til fordel for "Idou'en" til Sony Ericsson - HELT KLART! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og jeg som trodde jeg ble å ha Xperia X1 lenge... Men er spent på hva de klarer å få ut av Symbian OSet. UIQ var ikke akkurat imponerende da jeg sist så det i P1i / G900. I tillegg er det mindre programvare tilgjengelig sammenlignet med Windows Mobile, men den ser RÅ ut. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 oi oi.. Det må jeg si, abosolutt interessant.. En solid skjerm så kanskje jeg kjøper en slik en.. Ikke funnet noe interessant fra HTC enda, men har troen på at Nokia kommer med noe i løpet av de neste dagene.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Og jeg som trodde jeg ble å ha Xperia X1 lenge... Du kan nok ha Xperia lenge hvis planen er at Idou skal ta over. ja nå snakker vi telefon Jaså? Tasteløse telefoner er jo ubrukelige. Endret 16. februar 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og jeg som trodde jeg ble å ha Xperia X1 lenge... Du kan nok ha Xperia lenge hvis planen er at Idou skal ta over. Er ikke så lenge til andre halvår av 2009. Selv Des er ikke så lenge, da har jeg hatt X1 i ca et år, og det er ikke så lenge. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Og jeg som trodde jeg ble å ha Xperia X1 lenge... Du kan nok ha Xperia lenge hvis planen er at Idou skal ta over. ja nå snakker vi telefon Jaså? Tasteløse telefoner er jo ubrukelige. Ja slapp av,jeg viker ikke fra det prinsippet,ting kan se bra ut selv om det kun er brukende i sofaen Lenke til kommentar
acklay Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 kommer denne også i starten av andre kvartal? Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Angående at tasteløs skjerm er "ubrukelig": Vel...jeg er rimelig sikker på at der er et par iPhone brukere som er enig med meg at det kommer helt an på telefonen. Det er enorm forskjell på trykkskjerm og berøringsskjerm. For eksempel: Å bruke en HTC modell med trykkskjerm som basis for å si at en iPhone suger balle bare fordi den ikke har taster, er faktisk et bevis på 0 peiling(et nulltall). Det har seg sånn at det er mobilens OS og skjermen som setter begrensingene her, og der er iPhone på toppen. Glem da alle svakhetene den har, for det har den, men skal jeg ikke ta opp her. Når det kommer til skjerm og brukeropplevelse er den genial. Det beste kompromisset hittil mellom skjermstørrelse og funskjonalitet. For det er snakk om kompromisser...hele tiden. Ikke noe problem og lage en device som har 17" skjerm, det meste av teknologi/ytelse, 500GB lagringsplass og flere timer batteritid ved hard bruk. Dette kalles en laptop, og den er ikke praktisk i denne sammenhengen. Og når vi snakker om skjerm og taster, så ja...jeg tror aldri vi vil få den samme taktiske følelsen på en skjerm som på et fysisk tastatur. Pr idag tror jeg ikke vi har teknologien, men jeg synes berøringsskjermen på iPhone fungerer skammelig bra. Jeg liker også at nesten hele fronten på telefonen min er en skjerm, slik at den kan formidle meg mest mulig informasjon i øyeblikket. Dette er hovedargumentet til at jeg sliter hardt med å skille meg fra iPhonen min. Det samt en fantastisk integrering med OSX som er det operativsystemet jeg bruker. Hivs Idou har berøringsskjerm (ripefritt glass) og et OS som lar deg bruke potensialet...hvis den synkroniserer bra med OSX, da er iallefall jeg solgt. Det skal skje store ting på hardwarefronten til Apple (eller andre) for å matche den der. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Telefonen har stor skjerm, kjører S60 v5 og trykkfølsom skjerm. Dvs. at den etter min mening oppleves svært lik som Nokia 5800, som i allefall jeg er svært godt fornøyd med. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jimster: Angående skjerm og Iphone, helt enig, den er uten tvil en referanse for resten av markedet. Ser ut til at den har samme type skjerm som 5800, resistiv, noe jeg er bitte litt skeptisk til, fordi 5800 sin trenger et løft. Føles litt for absent og skjermen er ikke så skarp. Rent bortsett fra dette så skal jeg garantert teste denne telefonen, faktisk den første SE telefonen jeg synes er virkelig interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå