mac09 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei! Noe som har erfaringer med dette?: www.ripefritt.no Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) *Slettet* Edit: trodde det var vanlig skjermbeskyttelse! Endret 16. februar 2009 av Afghan0 Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis noen har erfaring, skriv gjerne, for dette må prøves. Hvis det er halvparten så godt som det ser ut til er det nesten et must. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du kan lese om en del av ipod1 brukerenes erfaringer her. Zagg.com er den egentlige "utgiveren" av invisible shield, og har et langt større utvalgt en siden du viste til. Jeg har selv ikke prøvd invisibleshield, men har vurdert å skaffe meg det til min nye Nokia 5800. Lenke til kommentar
Willy81 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har bestilt Invisibleshield til min iPhone. Zagg bruker 5-6 uker på å levere. Altfor lenge hvis du skal unngå riper på en ny telefon. Jeg kommer til å kjøpe fra den norske nettbutikken neste gang. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) selv har en en beskyttelsesfilm fra skalshop.se på min 5800 akkurat nå, den fungerer utmerket med tanke på at jeg ikke merker at den er der, hvor bra den fungerer vet jeg ikke, men føler meg tryggere nå, enn uten. Der fikk jeg to skjermfilmer for 90kr, så jeg har en ekstra liggende i boksen i tilfelle den andre blir slitt, so far so good. Skalshop.se leverte vertfall raskt, i brevforsendelse, så gikk ikke lang tid før det lå i postkassen min! Endret 16. februar 2009 av Matland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå