nOize Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) heisann.. har nettop formatert dataen og får ikke lyden til å virke :< har installert driverene x antall ganger men ingenting virker.. ettersom jeg hadde problemer med skjermkortet også fant jeg ut att jeg hadde gått fra 64 til 32 bit og det er sikkert derfor lyden ikke virker.. er mitt eneste håp å kjøpe 64 bit? med tanke på att alle driverene jeg har funnet så langt er 32/64 bit sammen lydkortet er integrert på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342186 Endret 16. februar 2009 av nOize Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Er den enablet i bios? Lyden altså. Hva har du formatert til? Win xp? Vista? Har du slengt inn resten av driverene? NVIDIA nForce MCP73 System Drivers osv. Endret 16. februar 2009 av War Lenke til kommentar
nOize Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 hei, formaterte fra xp 64 til 32, ja det er enablet i bios og ja de andre driverene er installert Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Det skal være denne driveren ja. Kortet har drivere som heter NVIDIA HDMI Audio Drivers, regner med at det er for HDMI lyd. Bruker du vanlige høyttalere/hodetelefoner? ( ikke HDMI til skjerm og lyd gjennom der) Kan jo legge inn begge uansett. Endret 16. februar 2009 av War Lenke til kommentar
nOize Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 prøver å installere dem jeg da.. uhm bruker både headset og høytalere med sub.. skrur liksom av suround vist jeg bruker headset. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fungerer det ikke nå har jeg ikke flere forslag uten om drastiske som biosflashing osv. Kan jo google litt med hovedkortnavn + lyd og se litt rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå