glabba Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Noen andre som bruker xnap her? Jeg sliter litt med ett problem. Jeg får hele tiden "1 queued", når jeg skal laste ned fra folk. Uansett hvor lenge jeg venter. Har tilogmed prøvd med små filer på <100 kb, men jeg går aldri frem i "køen". Sitter bak en brannmur, men har krysset av for dette i xnap. I dag prøvde jeg å laste ned rundt 50 forskjellige filer. De fleste viser "1 queued", et par viser litt lengre køer. Klarte bare å laste ned en eneste fil. Er dette vanlig at de aller fleste treff viser permanent "1 queued"? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg sitter selv bak brannmur og har ingen problemer med Xnap. Synes dette er en av de bedre fildelingsprogrammene. Men enkelte dager hender det at jeg knapt nok får lastet ned ei eneste fil. Andre ganger får jeg ned flere plater på kort tid. Kan vel ikke si annet enn det trolig skyldes uflaks. Prøv å gjør et "lett" søk og prøv deretter å laste ned samtlige filer. Kommer du ikke gjennom på noen av dem, kan det jo selvsagt hende det er brannmurrelatert. Da kan jo i såfall teste hvordan det er men brannmuren skrudd fullstendig av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå