BarteBaluba Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, jeg har en LG 32LG3000, når jeg ser på blurayfilmer, hvor det er mye mørke o.l. Justerer tven min sortnivået på tven etter hva den mener er best for bildet på filmen, som foreksempel blade runner, som fører til at fargene blir så mørke at hvitfarge blir helt grå. Noen her som vet hvordan jeg endrer dette? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hei, jeg har en LG 32LG3000, når jeg ser på blurayfilmer, hvor det er mye mørke o.l. Justerer tven min sortnivået på tven etter hva den mener er best for bildet på filmen, som foreksempel blade runner, som fører til at fargene blir så mørke at hvitfarge blir helt grå. Noen her som vet hvordan jeg endrer dette? Etter å ha letet en del fant jeg ut at det jeg trenger å slå av er automatisk lysjustering så vidt jeg vet, men hvordan gjør jeg dette? Dette er ikke nevnt i manualen, jeg har googlet en del men finner ikke noe om det. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, jeg har en LG 32LG3000, når jeg ser på blurayfilmer, hvor det er mye mørke o.l. Justerer tven min sortnivået på tven etter hva den mener er best for bildet på filmen, som foreksempel blade runner, som fører til at fargene blir så mørke at hvitfarge blir helt grå. Noen her som vet hvordan jeg endrer dette? Etter å ha letet en del fant jeg ut at det jeg trenger å slå av er automatisk lysjustering så vidt jeg vet, men hvordan gjør jeg dette? Dette er ikke nevnt i manualen, jeg har googlet en del men finner ikke noe om det. Det må i såfall ligge i bildemenyen (bildemodus) på min PG6000 så har man 7 valg på bildemodus deriblant levende som du har din innstilt på nå. Sett bildemodus til normal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå