HDSoftware Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Folkens jeg har en knapp som sletter en post som vises i en liste. Selve slettingen går greit å få til, men jeg vil gjerne at brukeren skal kunne verifisere slettingen ved å trykke JA i en dialog som spør. Er det en enkel måte å få til en slik meldingsboks på klient siden? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette funker i hvert fall i en GridView: <ItemTemplate> <asp:LinkButton ID="delete" runat="server" OnClientClick="return confirm('Vil du slette denne posten?');" CommandName="delete">Slett</asp:LinkButton> </ItemTemplate> Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Nå forutsetter du at dette er en DELETE kommando inne i en eller annen form for .NET component. Jeg snakker om en knapp i grensesnittet som ikke er inen in noen slags itemtemplate etc. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg forutsetter ingen ting. Det jeg sa var: "Dette funker i hvert fall i en GridView". Du sa ingen ting om grensesnitt. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Du har rett. Men jeg var altså ute etter en måte å få til en CONFIRM. Jeg har prøvd å legge på det men får feil under kjøring på klient siden Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvis du har en knapp som utfører slettingen (btnDelete i dette eksempelet) kan du slenge på denne i koden din: btnDelete.Attributes.Add("onclick", "return confirm('Er du sikker på at du er hypp på å slette dette)"); Er jo egentlig akkurat det samme som Aqualong sier over her. Kjører en javascript-dialogboks med to knapper. Trykker du 'ok' fortsetter den; trykker du 'cancel' skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå