ChalStye Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jeg har et alvorlig problem med pc`n min. Jeg hadde xp på pc`n min og alt funket, men så skulle jeg innstalere win2k. da jeg drev på å slettet diverse ting greide jeg å slette bootloaderen til xp så da bestemte jeg meg for å slenge inn win2k. jeg formaterte disken og skulle så innstalere win2k, men dette gikk ikke pc`n begynte å få diverse bluescreener som unmountable_boot_device feil i ntdoskrn.exe og en annen blåskjerm om at jeg måtte slå av cachen til biosen, jeg slo av dette men det funket fortsatt ikke så slo jeg på dette igjen for alt gikk utrolig sakte og da begynte jeg å feilmeldinger om at diverse filer ikke kunne kopieres og at cd`n kanskje var ødelagt, jeg har prøvd med tre win2k cdèr xp og winME men ingenting fungerer. I det siste har jeg også fått feilmeldinger om MEMORY_MANAGEMENT og at biosen min ikke støtter ACPI, jeg har prøvd med tre forskjellige bios versoner og finner ikke ut hva som er galt. noen som kan hjelpe meg? Specs: msi kt3 ultra aru 2x 256 ddr noname wdc 60 GB hd xp2000+ radeon 9700 pro Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 før jeg skulle innstalere 2000 hadde jeg HD i en annen maskin som slave for å flytte over stæsj, og jeg glemte å skifte den tilbake til master når jeg satte den i min egen maskin, har skiftet tilbake til master nå men det funker fortsatt ikke, har jeg ødelagt hovedkortet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 sett hd på master og cdrom på master ikke sett på mer, resett bios. Last ned setup til xp fra ms.no (de som inneholder setup) og boot med dem, du kommer inn i setup formaterer og legger inn på nytt så er du klar igjen Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 hd står som master og cd rom står som master, får formatert men når jeg begynner å innstalere 2000 får jeg diverse feilmeldinger om filer som ikke kunne kopieres og tilslutt får en eller annen blåskjerm Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 er hovedkortet mitt ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå