trettifire Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Heisann Har som vanlig mishandlet hovedkortet mitt på det groveste og det endte som det som regel gjør med behov for et nytt. Gikk inn på komplett sine nettsider og fant et tilsvarende et på demovarer klokken 11.52. Klokken 16.54 i dag var varen ferdigplukket og melding om sending levert posten. PÅ EN SØNDAG!!! Gleder meg at Komplett tar den økte konkurransen om kundene underr finanskrisen alvorlig og går for sterk kundebehandling. Så gjenstår det bare å se om pakken leveres posten i morgen og om jeg får riktig vare... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Komplett er så raske ja. De klarte nesten å fikse en stasjonær pc på 2 mnd. Dette var en reklamasjonssak. Også ble kjøpet derfor hevet. Og to måneder etterpå igjen fikk jeg tilbake pengene. Det var kjemperaskt. Godt at Komplett er seriøse og bryr seg om kundene. Hva hjelper det med å sende nye varer så fort, om de har så elendig kundebehandling? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Aldri hatt noen problemer med verken bestilling eller retur hos Komplett! Kanonbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå