ratm Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hey. Funderer på å kjøpe meg en nytt lydkort, men er det egentlig verdt det?? Har koblet maskina til stereoannlegget og bruker data'n til å spille av mp3... Vil jeg merke stor lydmessig forskjell ved å investere i et dyrere/bedre kort?? Sitter nå med creative 5.1 (tror jeg)... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hey. Funderer på å kjøpe meg en nytt lydkort, men er det egentlig verdt det?? Har koblet maskina til stereoannlegget og bruker data'n til å spille av mp3... Vil jeg merke stor lydmessig forskjell ved å investere i et dyrere/bedre kort?? Sitter nå med creative 5.1 (tror jeg)... jeg vil ikke tro du vil merke så stor forskjell fordi de høyttalerne er jo ikke verdens beste Lenke til kommentar
ratm Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 hvilke høytalere??? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Funderer på å kjøpe meg en nytt lydkort, men er det egentlig verdt det? Nei, det tror jeg ikke du trenger, særilg ikke til mp3-avspilling. BTW: Jeg tror du bør fikse avataren din litt kjapt. Den er for stor. Maks er 50x50pixler og 6KiB. jeg vil ikke tro du vil merke så stor forskjell fordi de høyttalerne er jo ikke verdens beste Er du synsk? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Tviler på at han kjører PC-høytalere via forsterkeren på stereoanlegget. :o Selv bruker jeg soundblaster 1024, koblet til en klassisk NAD-forsterker og et par Monitor Audio høytalere og synes det fungerer helt greit. Har du et superanlegg, vil det jo være noe meningsløst med et lykort til 300 kr. Men uansett vil kvaliteten på MP3'en være det svakeste leddet i kjeden, og den er jo som kjent ikke alltid like god... Lenke til kommentar
radix Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Som jeg skrev i en annen tråd(http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107631), med liknende tema, vil du merke forskjell (dersom du har gode nok ører/anlegg), dersom du kjøper et Terratec DMX 6Fire-kort. Dette kan jeg påstå fordi i alle (3-4) testene jeg har lest, der 6Fire er blitt testet opp mot creative kort (Audigy 1/2), vinner 6Fire lett. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Er du synsk? Tror heller ikke du vil merke all verdens forskjell hvis du bare skal spille av mp3 filer. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hey. Funderer på å kjøpe meg en nytt lydkort, men er det egentlig verdt det?? Har koblet maskina til stereoannlegget og bruker data'n til å spille av mp3... Vil jeg merke stor lydmessig forskjell ved å investere i et dyrere/bedre kort?? Sitter nå med creative 5.1 (tror jeg)... heh, jeg har hørt om en høyttalerpakke som heter det samme som lydkortet og trodde du mente at du hadde denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå