Mompen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Se vedlagt bilde, da jeg slo på pc`en i dag var fonten slik. Hvorfor er den feit? Og hvorfor er skrifta i Opera i tillegg skakk? (altså kursiv) Nå starter heller ikke Photoshop av en eller annen grunn. Forslag til fiks? Endret 17. februar 2009 av Mompen Lenke til kommentar
martsK Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Endre skrift-type/"effekter" kan gjøres ved å høyreklikke på skrivebordet -> Egenskaper -> Utseende -> Avansert. Her kan du velge alle mulige bokser og vinduer og dere utseende etter eget ønske. Skal vel også være mulig å endre skrift/effekter i Opera også, uten at jeg selv vet hvordan. Det med photoshop har jeg ikke noen forklaring på, har du prøvd å åpne selve .exe fila og ikke bare snarveien? Noen errors? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Har allerede testet det, men får heller ikke enda tilbake til normal font. For Photoshop sin del så kommer det opp at Photoshop har et problem og må lukkes. Jævla drit. Må nok reinstallere. Lenke til kommentar
martsK Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noe drit som har skjedd, ja. Prøv å bruk gjennoppretningssystemet til XP, den som gjenoppretter PC'en slik den var for noen dager siden. Burde nok virke, så slipper du å formatere. (husker ikke sånn i farta hvordan du går fram, men er rimelig sikker på at du må gjøre det i sikkerhetsmodus) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Tusen takk, det fungerte helt opp! Skrifta er normal igjen, Photoshop virker og smilet er igjen klistra til trynet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå