Gå til innhold

Trenger hjelp ved valg av skole!

Ewo

Anbefalte innlegg

jeg tok påbygging og studerer nå data førsteåret.. tar også r1 matte på forkurs

ahh. ok ;) Men gidder ikke gå Media-linja...Kjenner mange som har godt der å angrer på at det ikke gikk noe annt..Åsso har jeg vert å sett på skolen der det er...Var ikke mye chill ass!! :O I forhold il Service og Samferdsel :p Og finner den linja mer interesang! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta elektro, IKT-driftsfag også påbygning, da.

En av grunnene til at jeg stusser litt på elektro linja er fordi at jeg må stå opp kl 7 for å deretter ta to busser som begger tar 20min for å komme på elektro skolen...Menst på Service og samferdsel linja står jeg opp kl ca. 8 og tar en buss som går til Service og samferdsel skolen på 10-15min..SÅ derfor jeg ikke helt vil på Elektro linja! :S

Lenke til kommentar
En av grunnene til at jeg stusser litt på elektro linja er fordi at jeg må stå opp kl 7 for å deretter ta to busser som begger tar 20min for å komme på elektro skolen...Menst på Service og samferdsel linja står jeg opp kl ca. 8 og tar en buss som går til Service og samferdsel skolen på 10-15min..SÅ derfor jeg ikke helt vil på Elektro linja! :S

Jeg sto opp kl 6 for å gå VG1 elektro, tok deretter 2 busser på 25 min hver. Det gikk da greit det også, men selvfølgelig om man kan velge, så vil de færreste stå opp så tidlig. Men som sagt, reisetid osv bør ikke være det viktigste for valget ditt. Mye bedre å bruke litt lenger tid til en skole og linje du trives på, enn kortere tid på en du ikke trives på. :) Uten at jeg vet hvor du kommer til å trives. :p

Lenke til kommentar

Jeg sto opp kl 6 for å gå VG1 elektro, tok deretter 2 busser på 25 min hver. Det gikk da greit det også, men selvfølgelig om man kan velge, så vil de færreste stå opp så tidlig. Men som sagt, reisetid osv bør ikke være det viktigste for valget ditt. Mye bedre å bruke litt lenger tid til en skole og linje du trives på, enn kortere tid på en du ikke trives på. :) Uten at jeg vet hvor du kommer til å trives. :p

hehe :D Tror jeg kommer til å trivst uansett om jeg velger elektro eller Servcie og Samferdsel. Begge linjene ligger nå ganske likt hos meg..BLir iallefall en av dem...Men er litt sånn usikker på hvem av dem :S

Lenke til kommentar
hehe :D Tror jeg kommer til å trivst uansett om jeg velger elektro eller Servcie og Samferdsel. Begge linjene ligger nå ganske likt hos meg..BLir iallefall en av dem...Men er litt sånn usikker på hvem av dem :S

Besøkte du noen av dem på hospeteringa da?

ehhhmm! Var faktisk kun Service og Samferdsel jeg besøkte. Av en eller annen grunn fikk vi ikke besøke elektro! :(

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

hvorfor vil du ikke heller gå media?

Neinei, ikke velg media dersom du er skolelei og ikke er motovert til å jobbe med skole! Vg1 og Vg2 er to chill år hvor man nesten ikke trenger å jobbe med skolen i det heletatt. Tredjeåret smeller det. Går selv vg3 på media nå, og det er tungt. Man skal ta igjen både andre og tredjeklassepensum på et år, noe som vil si at det er et enormt tempo i timene med opptil fem prøver, innleveringer og presentasjoner i uka. Her må du værtfall ha motivasjon for å ikke falle av siste året. Dette er påbygg vell og merke, man kan jo evt. velge å gå ut i lære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...