Hakmar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei, sitter med bad company demo på PS3'n, over trådløst nett. Får opp feilmeldingen "Failed to connect to EA(..)" når jeg prøver å komme inn på multiplayern. (skal denne virke i det hele tatt?) Har prøvd å kikke på rutern, men den er en 3com 3CRWE554G72 som jeg har lagt for hat som jeg syns ikke er så enkel å åpne porter på. (dvs umulig. eneste det går an å stille inn parametere på på dette området er "Virtual Server IP Address", tror ikke det er akkurat den.) GtaIv, cod4 etc funker helt fint, må jeg trikse med routeren eller er det rett og slett demoen som ikke har multiplayer? Spør fordi jeg ikke gidder å kjøpe BF:BC bare for å oppdage at den nekter multiplayer, og krever masse fikling for å kanskje fungere. : P Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Her er en guide for mesteparten av spill osv. på PS3 og andre ting for "DIN" Router..... Portforward.com 3crwe554G72 Ta en titt der! Porter for BF:BC på PS3 er: TCP: 80, 13505, 18800, 18805 UDP: 53, 10000, 11000-11030, 18805 Håper dette hjelper litt! portforward.com er en fin ting..... Lenke til kommentar
Hakmar Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Takk, ska gjøre hva jeg kan Lenke til kommentar
Hakmar Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Det fungerte ikke, men bra guide likevel! Får vel se på ny router snart, kanskje UPnP i tillegg fungerer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå