hubbix Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Aner ikke hva det er og har nettop kjøpt skjermen.. HJELP?? Endret 15. februar 2009 av hubbix Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 sånn da fikk jeg til bilde Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hvis du tar med beskrivelse ( modell, merke o.l.) av skjerm, litt om skjermkortet o.s.v. og hvilke symptomer du opplever så kan vi kanskje hjelpe. du har nok glemt det i farten Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) ser ikke ut som det er noen pixelfeil heller støv kansje er foresten en samsung t260 irriterende så det holder også Endret 15. februar 2009 av hubbix Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Anntar du tenker på den flekken over musepekeren? Dette ser ut som en død pixel eller to, disse er grå/sorte og ser likedan ut på min forrige Samsung 24". Denne døde, og den jeg fikk i retur er heldigvis fri for døde pixler. Med mindre butikken/merket har pixelgaranti, må du nok leve med dette. Siden bildet er så uskarpt og dårlig, så kan det være støv eller noe, men det ser ut som død pixel/pixler... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Med tanke på at pikselene viser farge så tviler jeg sterkt på at de er døde. Derimot så ser det veldig ut som støv eller møkk foran baklyset. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Da burde jeg kansje få ny skjer dekket på garantien siden det ikke er pixelfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå