Nimrad Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ettersom dollaren har gått til værs, mens pundet fortsatt ligger på rundt 10, så lønner det seg mer å handle fra England. Derfor lurte jeg på om det finnes noe ala adorama/bhphotovideo i England? På forhånd takk Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er likevel ikke så mye å spare på å kjøpe utstyr i England, men dersom du vil gjøre et forsøk kan du prøve Jessops, Jacobs eller Calumet. Mer info finner du i denne artikkelen, som er gammel men fremdeles kurant. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det spørs akkurat hva man skal ha. Jeg har brukt England flere ganger til "tilbehør" i fjor og i år, og har spart mange tusenlapper. En annen stor butikk med gode priser i England, som tilsynelatende ikke så mange kjenner til er WareHouseExpress.com Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Et par eksempler; Bowens Gemini Digital 500Ws Kit (batteripakke), hadde kostet meg mellom 19.500 og 20.000 når jeg handlet fra England i fjor — for ca 14.500! Nylig handlet jeg bl.a. Manfrotto 055CXPRO4 med et 322RC2 pistolgrep sammen med en del andre ting, og bare på stativet og hodet sparte jeg ca 600 kroner sammenlignet med de rimeligste butikkene i Norge. Og så har man dilemmaet med utvalg her da. Skulle jeg kjøpt det stativet med samme hodet her, måtte jeg handlet litt her og litt der ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå