Gå til innhold

neste års TG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.gathering.org er stedet man finner slik info. Står det ikke der, er det ikke sikkert.

De blir trolig lagt ut på omtrent samme tidspunkt som i år (et par måneder før TG), men siden de nå har tegnet en langtidskontrakt med Vikingskipet har de muligheten til å selge før, men det er vel tvilsomt at de vil gjøre det. Ingen har vel behov for TG-billett før nyttår ;)

Lenke til kommentar

Samt at informasjonen angående compoene forbedres betydelig. Gikk selv glipp av 2 compoer jeg ønsket å delta i, fordi det ikke ble oppgitt noen tider (start/deadlines) i det hele tatt.

Ledelsen og crewet bør også gjøre noe med alle de utsettelsene av eventene som uten tvil har preget TG03 i negativ retning.

invictus: "Arne" er nok dessverre kommet for å bli, denne farsotten har til og med spredd seg til de større LANene ved der jeg bor..!

Lenke til kommentar

Bare tåpelig med den scenen og de høytelerene baki der ja. Med mindre du sitter _meget_ nærme hører du ikke dritt av det som blir sagt.

TGTV var en fullstendig fiasko opgså da, iallfall det jeg så av det. Den interne funket ikke, den andre lå over 30 sekunder bak, så den var litt kjip, vi håper fremdeles på at noe ble lagret og reporteren dems var helt syyyk.. :(

Lenke til kommentar
Med fare for å erte på meg folka:

får håpe neste års tg blir uten "arne", gasshorn, og fanfare da man sover!

:grumpy:

Håper det samme :yes::yes::yes: . Man går lei Arne etter kort stund. Hvis noen presenterer seg som Arne til meg i dag tør jeg ikke tenke på hva jeg gjør med ham.... :grumpy:

Lenke til kommentar

Hvis ikke høytallere blandt deltakerene blir forbudt planlegger jeg og noen kompiser å ta med vanlige pc høyttalere, en kjører nettradio mens alle hører på... Der skal ikke rosa helikopter spilles, det skal spilles variert musikk, ikke bare roc, ikke bare trance, men litt av alt muligrart. Og så skal vi prøve å få flest mulig i salen som har høyttalere til å høre på nettradioen vår.... (blir mye bedre en fjortisser som spiller rosa helikopter)

Lenke til kommentar
Med fare for å erte på meg folka:

får håpe neste års tg blir uten "arne", gasshorn, og fanfare da man sover!

:grumpy:

Herregud! Arne fortsatt? Var svarte meg i 2002 også. :(

Også var det disse folka som skrek "JA!" og "NEEII!!" når de satt og spilte. Dette var ikke enkelt personer, men klaner som skrek i kor. :D

Hvordan var 'Norske Nerder' i år da? Samme gamle? :lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...