Ghazaa Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Her har jeg eksperimentert litt med håndholdt blits og i etterkant rawkonverteren. Synes resultatet ble bra, men hva synes folket? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Null peil på foto, men er dette HDR? Syns det var et meget fint bilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, det var bra! Mye etterbehandling da? RandiA Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Null peil på foto, men er dette HDR? Syns det var et meget fint bilde. Takk! Nei, det er ikke HDR, men teknikken jeg har brukt er inspirert av "dave hill metoden" som er presentert et eller annet sted på forumet. Dvs overdrive bruken av fill light, recovery, blacks, clarity og fargemetning. Blir stilig på mange bilder Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Har ikke noe super greie på bilder, men synes det var et veldig stemningsfullt og fint bilde. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Eg likte bildet godt. God snitt, god komposisjon, godt fargeval. Dette bildet gjer meg lyst til å dra vekk frå alt maset. Berre nyte stillheten.. Veldig bra bilde Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Dette falt i smak. Herlig utnyttelse av raw justeringer. Med sånn bildebehandling,trenger man i og for seg ikke gå veien om HDR. Godt jobbet,herlig motiv og belysning! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Likte dette! Meget bra utført redigering, og syns du skaper en kjempeskummel og dyster stemning her med dette stabburet (?) og alt rundt. Mørk, trist og herlig! Lenke til kommentar
einaros Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg liker forsåvidt tonene, men synes utsnittet / komposisjonen er litt uheldig. Det kunne med fordel ha vært mer luft i bunnen, og huset på høyre side bidrar ikke med nevneverdig. Kunne godt ha tenkt meg å se samme setting fra hakket lengre avstand, kanskje fra et lavere POV. Som det fremstår nå, er etterbehandlingen fin mtp. farger, men motivet virker vel 'tilfeldig' Lenke til kommentar
si Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Fin effekt. Litt enig med einaros mht komposisjon, særlig at det er litt trangt i bunnen. Ellers er det et bra motiv. Fargene er forsåvidt fine, men når tittelen er "frost" ville jeg kanskje valgt kaldere fargetoner, mer blått og mindre lilla. Ville likt å sett det i alle fall. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Takker for alle positive og konstruktive tilbakemeldinger! Kan se dette med komposisjonen, og jeg kunne sikkert brukt mere tid på å finne utsnittet. Men det var BEINKALDT!!! Kvadratisk format hadde kanskje vært noe, samtidig som huset til høyre ville blitt borte.. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Dette var utrolig kult. Har fått til lyset veldig bra, dette passer svært godt inn med stmningen håper vi får se flere slike bilder i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå