Gå til innhold

Tittel : Frost

Ghazaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Null peil på foto, men er dette HDR? Syns det var et meget fint bilde. :)

Takk! :) Nei, det er ikke HDR, men teknikken jeg har brukt er inspirert av "dave hill metoden" som er presentert et eller annet sted på forumet. Dvs overdrive bruken av fill light, recovery, blacks, clarity og fargemetning. Blir stilig på mange bilder :D

Lenke til kommentar

Jeg liker forsåvidt tonene, men synes utsnittet / komposisjonen er litt uheldig. Det kunne med fordel ha vært mer luft i bunnen, og huset på høyre side bidrar ikke med nevneverdig. Kunne godt ha tenkt meg å se samme setting fra hakket lengre avstand, kanskje fra et lavere POV. Som det fremstår nå, er etterbehandlingen fin mtp. farger, men motivet virker vel 'tilfeldig' :)

Lenke til kommentar

Fin effekt. Litt enig med einaros mht komposisjon, særlig at det er litt trangt i bunnen. Ellers er det et bra motiv. Fargene er forsåvidt fine, men når tittelen er "frost" ville jeg kanskje valgt kaldere fargetoner, mer blått og mindre lilla. Ville likt å sett det i alle fall.

Lenke til kommentar

Takker for alle positive og konstruktive tilbakemeldinger! :)

Kan se dette med komposisjonen, og jeg kunne sikkert brukt mere tid på å finne utsnittet. Men det var BEINKALDT!!! :(

Kvadratisk format hadde kanskje vært noe, samtidig som huset til høyre ville blitt borte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...