Gå til innhold

Tittel: Snart Frukost

Kazarius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å vere heilt ærleg syns eg ikkje dette bildet har så mykje for seg.

Det gir meg ikkje nokon spesielle kjennsler - det er berre eit bilde ein finn blant alle dei andre tusen ein tok når ein var på ferie den gongen dei fleste ikkje hugsar så mykje av.

Sjølv om snittet ikkje er det verste, er bilde monotont og kjedeleg. Syns eg.

Lenke til kommentar

1. Det er absolutt ikkje meint som noko feriebilete, det er rett og slett kvardagen min. Er einig i at det ikkje "gir" deg så mykje dette biletet, men det er jo heller ikkje meininga. Eg er for bilete som formidlar opp små gleder i livet. Dette er den friske kjensla det gir meg å stå opp tidleg om morgonen for å kjøpe brød på markedet i Santa Cruz, Bolivia.

2. Du kan kommentere kva du vil, men likar at du fokuserer på etterbehandlinga. Det er den eg øver på for tida.

3. Eg syns det forstyrrar komposisjonen å crope dei linjene bort. Trur eg heller vil fjerne dei på ein annan måte. Takk for bemerkninga.

Lenke til kommentar

Dette bildet gir meg ikke noen annet en ferie minner, så hvis dette er hverdagen din så er du heldig. Jeg syens at bildet var fint og ga' men slags ro, tenker på hva slags stress det er å gå i butikker osv, vs. å handle frokost på en slik liten butikk.

Ang. etterbehandlingen sy synes jeg den også passet til bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...