mrhaugland Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har nettopp kjøpt meg nytt utstyr, men merket i dag at det ikke helt "klaffet." Håper kanskje noen kan komme med tips / anbefalinger / meninger. Takker på forhånd. 1). Vinkel Jeg startet ut med +21/+6, men merket at jeg fikk veldig vondt i anklene (spesielt fremste) etter noen timer. På slutten endret jeg først til +15/+9 som føltes enda verre ut. Jeg skiftet så tilbake til +24 / +9, som var litt bedre, men må kjøre litt mer for å teste. Det jeg lurer på: Når eg kjører alt annet enn triks, hva er det som er "anbefalt," som folk finner ut funker? Spesielt pudder / nysnø 2). Avstand Eg har satt bindingene opp med en avstand på 54cm i dag. Jeg er 180cm høy, med ca 49cm brede skuldre (uten at målongen var så nøyaktig). Problemet mitt idag var at når jeg var i mye pudder, så ville fronten hele tiden grave seg ned i snøen, og jeg går på trynet. Det jeg lurer på: Hva er "normalen" for avstand mellom bindingene for en med min høyde? Hva er "anbefalt" å ha som avstand dersom man ønsker å kjøre mye på løs snø / pudder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå