cremaster Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Kom over CD-RW plata som fulgte med brenneren min, og kom da på at jeg aldri har brukt den eller andre CD-RW plater. Jeg mener hva er poenget, med tanke på hvor billig cd-r plater er? Hvis jeg skal se (s)vcd eller høre på mp3 brenner jeg filene på cd-r og spiller det av i DVDen. Samtidig har jeg en backup. :smile: Med min fremtidige DVD brenner kommer jeg nok til å benytte DVD-RW, DVD+RW plata som følger med. DVD-R og DVD+R plater er jo fremdeles ganske dyrt. Bruker dere RW, og i såfall til hva? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 updatering av backupp plater kanskje dunno bruker heller aldri rw Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 har brenner men brenner aldri Lenke til kommentar
batko Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg bruker de rett som det er, henter en film i mpg format brenner den som en vanlig cd, putter den i dvden og ser filmen, (blir bedere kvalitet enn via kabler fra PC'en). Deretter så er det bare og slette den og den er klar til ny brenning. Kjekt også dersom en kompis trenger noen få filer, eller du skal levere bilder du har laget på PC'en til fremkalling. Når du kommer hjem igjen så er det bare og slette og platen er klar til bruk igjen!! Lenke til kommentar
ratm Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Bruker det ofte til å overføre filer med... Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ja det er litt stress dersom man skal ha med seg 30 megs til naboen og bruke en plate bare for det. Hvis man gjør det noen ganger så sitter man jo igjen meg en haug med plater som det bare er noe rusk på. Mye greiere dersom man kan slette dem. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bruker _aldri_ CD-RW...tar heller en billig SmartBuy CD-R og starter opp en multisession.... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Samme som Lufen: Har brenner men brenner (nesten) aldri noe. Har vel et forbruk på 10 CD'er i halvåret eller noe... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jeg bruker cdrw ofte da xboxen min ikke leser cdr :-| Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har lært meg å bruke CDRW det siste året. Da til overføring av mindre filer, backup og filmer som skal sees i DVD spilleren. De koster jo ikke mer enn 10kr stykket så brenner du 4 ganger(full CD) så har du spart inn forskjellen fra CDR til CDRW Lenke til kommentar
Krille_Kris Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Laster ned 2-3 gig om dagen, og det må brennes ut. Da er SmartBuy plater konge... Ellers brukte eg CD-RW før, til å overføre mindre filer til annen PC. Da ofte i sammenheng med IN-CD, der en CD-RW kan brukes som en floppy-disc. Men no pleier eg alltid å ha noe kjekt på hardisken, så selv om en fyr i utgangspunktet ønsket noen småfiler, ender det med at hele CD'en blir full. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jo jøss, bruker CDRW til backup av 2 maskiner. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 bruker cd-r til filoverføring selv om jeg har cd-rw Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Bruker CD-R til filoverføring jeg og, er vel litt uøkonomisk av meg :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bruker, i likhet med andre i tråden, RW-plater til en dvdspiller som ikke spiser R, backup, og til smådill. PS: ratm, avataren din er for stor. Jeg foreslår du fikser den før en moderator ser den. Maks er 50x50pixler og 6KiB. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Lenge siden jeg gikk over til kun å bruke RW. Var ikke interessert i å ha en drøss med CD'er liggende. Etterhvert ble det DVD i stedet men da også kun RW av samme årsak. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 eneste jeg bruker cd-rw til er når jeg skal brenne ting som linxu for å innstalere på pc og ikke trenger cdene siden ps post nummer 900 Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg bruker også CD-RW til backup. Hovedsakelig til programmer og patcher. Når det kommer f.eks ny patch til et spill er det bare å slette den gamle og kopiere inn den nye. CD-RW + InCD er genialt Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 cd-r platene mine var så billige at jeg ikke gidder å lete etter en cd-rw plate hver gang jeg trenger den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå