steff1232145 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hallo Jeg har 2 forsterkere og 1 cd-spiller + noen høyttalere i båten. Men jeg trenger å lade batteriene av og til og lurer på om man kan ha laderen tilkoblet sammen med det andre. Jeg skal ikke ha noe på når det lader men å dra ut kabler til forsterker og cd-spiller osv blir litt kjipt(kan ikke ha de til noen bryter eller noe sånt heller). Forsterkere bruker vel ingen strøm når remoten har skrudd de av men cd-spilleren trekker jo strøm for å huske innstillingene som jeg gjør. Så problemet mitt er om man kan ha 14v? til cd-spiller og forsterkere uten at de blir ødelagt? Takker for alle svar:D Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ladespenningen fra dynamo på bilen når vel også 14,4V, så å lade batteriet med en lader gjør strengt talt ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Det var det jeg tenkte. Så jeg får prøve å koble det og måle volten på laderen osv. takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå