Aganon Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei jeg skulle bare høre hvordan andres erfaring med ps-data er....... da jeg selv har fått trøbbel med dem ang. en prosessor jeg kjøpte som ikke funket Mvh Aganon Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 kun gode for meg har jo bare kjøpt en skjerm og en dvd spiller av dem da Lenke til kommentar
tokki Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 bare gode erfaringer har kjøpt en maskin (i deler) + noe minne og småting etter det. rask levering... har ikke hatt erfaring med servicen, da jeg ikke har treng å sende inn noe ! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei jeg skulle bare høre hvordan andres erfaring med ps-data er....... da jeg selv har fått trøbbel med dem ang. en prosessor jeg kjøpte som ikke funket Ehem... Før eller etter du monterte den? :wink: Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Super webshop, gode priser og ekstremt rask og god service. Det værste jeg vet er å måtte knote med Returer, mase og slikt. Slik som jeg har nå med Databutikken.com. Kjøp hos PSdata.no Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Anbefales på d sterkeste.. rask levering .. god service.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Den service jeg får hos psdata ligger lysår foran alle andre webshopper jeg har handlet med, og jeg handler en del. Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 litt fram å tilbake der DrErling prosessoren har aldri fungert så jeg har sendt den først nedover et par ganger og fått den i retur med beskjed om at det ikke var noe galt med den men saken er den at etter at fra jeg fikk den i retur 2. gang å til jeg sendte den i retur 3. gang var ikke prosessoren i bruk (ikke i maskin en gang) også får jeg den i retur (3. gang) med beskjed at det var skade på den og at de ikke erstattet den har kjøpt ny cpu xp2100+ th den også fra ps og maskin funker 100% så det finnes ingen tvil om at det har vært noe galt med den gammle cpu´n (som forøvrig er en xp2000+)hele tiden mvh Aganon Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ikke for å tvile på deg, men kan det være en liten mulighet for at kanskje hjørnene på cpuen er blitt skadet under montering og at det er dette psdata har sett/påstått? Hadde du skikkelig kjøling m/kjølepasta og hele rukkelet første gangen? Min oppfatning er at PSdata er kundevennlige, så jeg hadde ikke gitt opp med en gang. MEN det lønner seg å være klin ærlig når du forfatter klage/etc... DrErling Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Absolutt ikke noe å klage på angående psdata...jeg har handla MASSE der og er bare kjempefornøyd...en gang fikk jeg et knust kabinett men jeg sendte det i retur og fikk nytt få dager etter. En annen gang fikk jeg et trøbla hovedkort men fikk også da nytt. Har sikkert handla for 100000 også og kun hatt svært få feil. Superpluss til petter på salg hos psdata for glimrende service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå