No Matter What You Say Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg tror ikke folk kan endre seg bare fordi de vil det. Det må skje gjennom erfaring, og hva er da bedre enn å kaste seg ut i noe så ukjent som kampsport(med mindre man har svart belte fra før da). Endret 16. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg tror ikke folk kan endre seg bare fordi de vil det. Det må skje gjennom erfaring, og hva er da bedre enn å kaste seg ut i noe så ukjent som kampsport(med mindre man har svart belte fra før da). Det er ikke en safe bet. Jeg har svart belte 2.dan i taekwondo. Kan ikke si det hjelper så masse på selvtilliten akkuratt. Men for noen kan det bety en mestringsfølelse og økt selvtillit. det er vertfall det folk sier om kamsport. Men ingen garanti:) Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg tror ikke folk kan endre seg bare fordi de vil det. Det må skje gjennom erfaring, og hva er da bedre enn å kaste seg ut i noe så ukjent som kampsport(med mindre man har svart belte fra før da). Det er ikke en safe bet. Jeg har svart belte 2.dan i taekwondo. Kan ikke si det hjelper så masse på selvtilliten akkuratt. Men for noen kan det bety en mestringsfølelse og økt selvtillit. det er vertfall det folk sier om kamsport. Men ingen garanti:) Det å mestre en idrettsgren handler ikke bare om resultater. Det handler også om kommunikasjon mellom mennesker. Huff hvorfor skrev jeg "svart belte"; jaja, ... kaste seg ut i kappgang da(der fintet jeg meg bort fra alle potensielle avsporinger :!: ) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg skjønte jo poenget ditt, men må jo diskutere litt fordiom Å starte med en idrett er utmerket for bygging av selvtillit, så lenge en står på og ikke gir opp med en gang:) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg tror ikke folk kan endre seg bare fordi de vil det. Det må skje gjennom erfaring, og hva er da bedre enn å kaste seg ut i noe så ukjent som kampsport(med mindre man har svart belte fra før da). Jo det kan man.. Det er viljen som ligger til grunn for å endre seg, og man må selvfølgelig handle på den viljen og skape erfaringer. Har selv endret meg selv med viljen som grunnsten. Det var viljen min etter bedre selvtillitt og selvfølelse som dro meg fremover og fikk ting til å skje. However.. Jeg ser poenget ditt i at man må ut og skaffe seg erfaringer. Men har man ikke viljen til det, så skjer det ikke en døyt selv om man kaster seg inn i alt mulig rart. Samme med hvis man bare blir sittende inne uten å gjøre noe med det, da er ikke viljen sterk nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå