Roadrunner94 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 dette kommer opp når jeg har startet laptopen: Vi beklager det intrufne, men Windows startet ikke uten feil. Dette kan være forårsaket av en nylig fortatt maskin- eller programvareendring. Velg siste fungerende konfigurasjon for å gå tilbake til de siste fungerende innstillinger hvis datamaskinen har sluttet å svare, uventet startet på nytt eller ble automatisk avsluttet for å beskytte systemfiler og -mapper. Hvis et tidligere oppstartsforsøk ble avbrutt på grunn av strømbrudd, eller fordi av/på- eller tilbakestillingsknappen ble trykket, eller hvis du ikke er sikker på hva som forårsaket problemet, starter du windows på valig måte. når æ starter windows på vanlig måte så blir skjermen svart og ingenting mere skjer. takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Prøvd å starte i sikkermodus. Trykk F8 i oppstarten, før windows begynner å laste. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 jeg har prøvd alt det der og det funker ikke. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Om det ikke er mulig å starte den i sikkermodus heller så kommer jeg ikke på noen andre ideer en å reinstallere windows. Mulig det går å bruke rep funksjonen i windows og gjenopprette til et tidligere gjenopprettingspunkt. EDIT Om du ikke har så kan du laste ned dette. http://neosmart.net/blog/2008/windows-vist...-disc-download/ Endret 16. februar 2009 av minibig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå