esop Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei! Jeg trenger hjelp til å skrive om en gutt som som forteller om sitt utradisjonelle valg og om sitt arbeid som gutt i et jentedominert yrke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 SykeSØSTER ? Frisør? Du skal bare dikte opp en historie, eller trenger du en virkelig historie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) eskortetjenester er vel rimelig jentedominert Endret 16. februar 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
esop Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 skulle bare dikte opp en:P Kunne ikke ha med yrker som ikke det ble betalt skatt av/ulovlige:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Renholdsyrket er gjerne dominert av kvinner. Det samme gjelder omsorgsyrker. Lenke til kommentar
esop Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg tenker omsorgsyrker med en gang. Ellers så har jo jeg vært checkin-girl skulle det telle. Haha. Er vel for mange menn til å være kvinnedominert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå