Gå til innhold

trenger hjelp til Vista driver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo høres ut som en USB-kontroller eller noe liknende. Har du noen PCI-kort i maskinen din? Dersom du ikke har noen anelse om hva dette er kan det være vanskelig. Da kan jeg kanskje anbefale å laste ned DriverScan fra DriverGuide.com. Se her. . Men dersom du ikke mangler noen enheter du vanligvis bruker, er det kanskje ikke så mye å bry seg om? Lykke til i jakten på en driver! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det kan jo høres ut som en USB-kontroller eller noe liknende. Har du noen PCI-kort i maskinen din? Dersom du ikke har noen anelse om hva dette er kan det være vanskelig. Da kan jeg kanskje anbefale å laste ned DriverScan fra DriverGuide.com. Se her. . Men dersom du ikke mangler noen enheter du vanligvis bruker, er det kanskje ikke så mye å bry seg om? Lykke til i jakten på en driver! :thumbup:

Hei og takk for tips! Har 4 drivere som trenger en update ifl. driverscan. Den søkte ikke på masselagringskontroll i det heletatt.

Vet ikke helt hva du mener med PCI-kort. Tenker du wlan-kort? Noe sånn?

link. .

Jeg har ikke det btw.

Jeg føler ikke at jeg mangler noe, men litt artig at alle driverne virker :)

Endret av A-Dawg
Lenke til kommentar

Ja, det er et slikt kort som det WLAN-kortet jeg mener. Du har ingen andre slike i maskinen altså? Etter å ha sett nærmere på bildene du postet har du vel ikke det, for du sitter jo på en bærbar PC, og der er ikke de så vanlige. Jeg skjønner at du ønsker at alle drivere skal fungere, jeg er litt sånn selv. Vil ha en ryddig liste i Enhetsbehandling, uten noen ukjente enheter ;) . Jeg tror nok det kanskje kan være lurt å oppdatere de driverne i DriverScan, men vet ikke om det vil hjelpe. Ellers kan du kanskje prøve å søke på de kodene du hadde listet opp på bildet. Har du prøvd å velge "innstaller driver på nytt", og deretter sette at driverne befinner seg på en CD, for deretter å sette inn driver-CD'en du fikk med maskinen da du kjøpte den?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å velge "innstaller driver på nytt", og deretter sette at driverne befinner seg på en CD, for deretter å sette inn driver-CD'en du fikk med maskinen da du kjøpte den?

Hei. Det ordnet seg. Minnekortleseren virket ikke (texas instrument). Brukte xp-driver som jeg fant på driver-cd som jeg fikk med når jeg kjøpte laptopen.

Da ble alt ryddig og fint igjen! Takk for hjelpen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...