Kjellimakrelli Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei! Hvordan blokkerer jeg søkeresultater i f.eks google? Når jeg søker i google kunne jeg tenke meg å ALDRI få opp resultater fra finnalle.no, bedriftsportalen, kelkoo, m.m. . Irriterende å måtte skumme forbi disse hver gang. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ja, disse er møkkairriterende, men Google tjener nok en del penger på dem. Er det bare meg, eller var det bedre før? Det verste er når man skal søke etter produkt-tester, og får opp tusenvis av sider som ikke har noen test, men en autogenerert side om produktet som inneholder ordet "review". Endret 15. februar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Spesielt dårlig det med produkttester, ja. Men holder meg fortsatt til Google, da jeg har prøvd noen av de andre som kvasir o.l., og de var helt bort i natta med resultater. Ser ikke ut som det er noen måte å blokke visse sider fra Google på. Lenke til kommentar
Kjellimakrelli Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Kikka etter add-ons/utvidelser under verktøy-menyen til firefox. Gikk gjennom endel, men ser kun sponsa greier. Bare dilldall. Lenke til kommentar
what_no2000 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du kan bruke "-site:www.finnalle.no" for å ekskludere sites i resultatet. F.eks: "østerås bil -site:www.finnalle.no -site:www.180.no -site:www.nettkatalogen.no" Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du kan bruke "-site:www.finnalle.no" for å ekskludere sites i resultatet. F.eks: "østerås bil -site:www.finnalle.no -site:www.180.no -site:www.nettkatalogen.no" Er litt tungvindt å måtte gjøre det hver gang du bruker søkemotoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå