RainbowLady Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen som har noen ideer? Skal på kino på tirsdag, og vil gjerne unngå å bli stoppet av billettkontrolløren. Vi snakker stor pizza fra Dolly her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Pakk den ut av esken i plastposer, putt posene i en liten ryggsekk. Tar vel 2-3 minutter å gjennomføre. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Vi har mistanker om at pizzaen blir for stor, at den ikke går oppi hverken Cubus-pose eller ryggsekk. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Pakk den inn i gavepapir og legg den i f.eks en Cubus pose og dersom du blir spurt sier du at du har kjøpt en gave til en venn. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 legge halve pizza oppå den andre halvdelen med noe bakepapir eller noe imellom? ta med en halv pizza hver inn? Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Matpapir og jakker med store lommer? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det egentlig ikke lov til å ta med pizza in på kinoen? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det egentlig ikke lov til å ta med pizza in på kinoen? Svaret sier segselv. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha Smugle pizza inn på kino. Hva med å spise pizzaen rett før kinoen, og heller knaske på noe annet mens dere ser filmen? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Del pizzan i deler daa. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ta halve pizzaen hver. Legg 1 og 1 stykke oppå hverandre med de "pizzabrettene" imellom og "lås" det sammen i alu.folie. Funker som bare pokkern Edit: Husk å pakk opp FØR filmen begynner... Endret 15. februar 2009 av DSG Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva med å smugle den inn ved å oppbevare den i magen? Daniel Lenke til kommentar
lilko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva med å smugle den inn ved å oppbevare den i magen? Daniel I en kondom. Også bare driter du ut kondomen med pizzaen i. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Mange gode tips her! Vi tenker å gå for en slags mellomting av noen. Det vi gjør er å pakke inn pizzaen i gavepapir, men vi stapper også mange jakker og lignende inni pakken, slik at det ikke ser ut som en pizza. Får håpe at det går greit. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan spise pizzaen før du går inn på kinoen? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan spise pizzaen før du går inn på kinoen? Er fastlagt gruppeopplegg, vi har kun 20 minutters matpause. Noe som neppe holder til at Dolly-damene får tid til å lage pizzaen + oss sluke den, derfor tar vi den med inn. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan spise pizzaen før du går inn på kinoen? Er fastlagt gruppeopplegg, vi har kun 20 minutters matpause. Noe som neppe holder til at Dolly-damene får tid til å lage pizzaen + oss sluke den, derfor tar vi den med inn. Ring å bestill pizzaen ferdig til det tidspunktet dere har pause på ? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan spise pizzaen før du går inn på kinoen? Er fastlagt gruppeopplegg, vi har kun 20 minutters matpause. Noe som neppe holder til at Dolly-damene får tid til å lage pizzaen + oss sluke den, derfor tar vi den med inn. Ring å bestill pizzaen ferdig til det tidspunktet dere har pause på ? Det er jo ikke det samme å kaste i seg pizzaen som det er å nyte den gjennom en kjedelig skolefilm? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 De største popcornbøttene er jo mammut-svære. Du får sikkert plass til en hel pizza oppi et par sånne. Er du ekstra fiffig lager du en falsk bunn over stykkene og fyller på med popcorn så du slipper å dekke alt sammen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan spise pizzaen før du går inn på kinoen? Er fastlagt gruppeopplegg, vi har kun 20 minutters matpause. Noe som neppe holder til at Dolly-damene får tid til å lage pizzaen + oss sluke den, derfor tar vi den med inn. Ring å bestill pizzaen ferdig til det tidspunktet dere har pause på ? Det er jo ikke det samme å kaste i seg pizzaen som det er å nyte den gjennom en kjedelig skolefilm? Jeg ville heller proppa i meg en pose med godteri xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå