Zubeldia Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei har i det siste begynt å tenke på en jente jeg var forelsket i for et par år siden. Gikk i parallellklassen med henne på videregående, og fra og med sommeren etter den var ferdig hadde vi kjempegod kontakt og var ofte med hverandre ute på byen. Det skjedde aldri noe - ikke engang kyssing/roting - men jeg føler helt klart at jeg hadde en sjanse, og det er kanskje det som er problemet: For på DEN tiden hadde jeg nok dårligere selvtillit, og var i tvil på om jeg hadde en sjanse, men slik jeg tenker tilbake på det NÅ ser jeg jo det at jeg hadde det. Mulig at jeg var mer som en venn for henne, det kan jeg ikke vite. Uansett har hun kjæreste nå, det var ihvertfall status sist gang jeg sjekket (hun har slettet facebooken sin, og er nesten aldri på MSN). Har ikke snakket med henne på ett år. Følelsen jeg sitter igjen med er: BITTER. Bitter på at jeg ikke prøvde meg på henne, om ikke annet enn kyssing på byen. Tenker fremdeles på henne som min eneste ORDENTLIGE forelskelse. Fikk vite at hun og hennes kjæreste visstnok hadde en kjempekrangel om MEG, og det må da være positivt? Uansett klarer jeg ikke helt å få det ut av hodet; jeg fikk ikke CLOSURE - en avslutning. Om jeg hadde fått vite at jeg aldri hadde en sjanse hadde jeg vært sjeleglad og kunne gått videre, men TVILEN er ikke god å bære med seg. Er det da lurt å ta kontakt - ikke annet enn en simpel SMS - eller bør jeg la være? TRENGER RÅD Håper noen leser dette og takker for svar. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Send en sms og hør hvordan det går, er ikke verre enn det og det kan være alt som trengs. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg syns du bør la være. Det kan bli rart og klissete å plutselig trenge closure etter et helt år Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) 1 Endret 16. februar 2009 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Spørr no bare damen om hun vil være med ut på kafe/byn en dag for å friske opp litt gamle minner eller noe ? Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg syns du bør la være.Det kan bli rart og klissete å plutselig trenge closure etter et helt år Hm. Nå tenkte jeg vel egentlig bare på en SMS med "Hei, lenge siden sist. Hvordan går det?" neste gang jeg er ute (dvs. en unnskyldning for å sende den (alkohol)). Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Spørr no bare damen om hun vil være med ut på kafe/byn en dag for å friske opp litt gamle minner eller noe ? Går ikke det når hun (mest sannsynlig) har kjæreste. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg syns du bør la være.Det kan bli rart og klissete å plutselig trenge closure etter et helt år Hm. Nå tenkte jeg vel egentlig bare på en SMS med "Hei, lenge siden sist. Hvordan går det?" neste gang jeg er ute (dvs. en unnskyldning for å sende den (alkohol)). Hm. Da bør du nok (hvis du får kontakt) spør om hun er opptatt. "Hei, lenge siden sist. Hvordan går det?" Får du kontakt: "(hvis hun spør hvordan du har det) Fint, her. Går det på sjekkefronten, da? : P" Kanskje litt teit med akkurat "sjekkefronten," men du tar poenget(?). Hvis hun sier hun har kjæreste kan du godt snakke litt til, før du sakte "mister kontakten" igjen (hvis du føler det er dumt å være venner. Hvis ikke, kan du jo prøve deg som venn ^^). Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Spørr no bare damen om hun vil være med ut på kafe/byn en dag for å friske opp litt gamle minner eller noe ? Går ikke det når hun (mest sannsynlig) har kjæreste. Kjæreste er ikke noe problem, bare litt mer utfordring Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Kjæreste er ikke noe problem, bare litt mer utfordring Liker stilen din. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er ikke en utfordring, du vet ikke hva sivilstatusen hennes er. Du får anta det beste og ikke det værste. Altså at hun er singel og savner og tenker på deg fortsatt. Og angrer sterkt på at ingen dere var tøffe nok til å ta steget med ett lite kyss på kinnet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Send en sms og hør hvordan det går, er ikke verre enn det og det kan være alt som trengs.*Spørr no bare damen om hun vil være med ut på kafe/byn en dag for å friske opp litt gamle minner eller noe ?*Hm. Nå tenkte jeg vel egentlig bare på en SMS med "Hei, lenge siden sist. Hvordan går det?" neste gang jeg er ute (dvs. en unnskyldning for å sende den (alkohol)).** Hm.Da bør du nok (hvis du får kontakt) spør om hun er opptatt. "Hei, lenge siden sist. Hvordan går det?" Får du kontakt: "(hvis hun spør hvordan du har det) Fint, her. Går det på sjekkefronten, da? : P" *** * En sånn sms etter et år vil føre til at hun forstår hva du vil, at du savner henne, osv ** Samme som over, bare at hun vil i tillegg forstå at du vil gjøre en handling for å få henne *** Samme som dem foregående, bare at hun i tillegg skjønner at du er desp og hinter mens du prøver å være seriøs Ha en god grunn for å ta kontakt, at du vil ha henne er ingen bra grunn siden det finnes 3 milliarder andre kvinner på jorda. Om du mener hun er the one and only viser det bare at du knytter deg for godt til folk og ikke har god nok kontroll over følelsene dine, samt dårlige sosiale antenner til å gå over til noen andre. Endret 17. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 "3 milliarder kvinner", lul. Stripper man vekk barn, eldre, gifte, lesbiske fra det tallet, blir det markant færre. Og man leter jo hovedsakelig i Norge. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 "3 milliarder kvinner", lul. Stripper man vekk barn, eldre, gifte, lesbiske fra det tallet, blir det markant færre. Og man leter jo hovedsakelig i Norge. Noen liker barn, noen liker eldre, noen liker gifte, noen liker lesbiske, noen liker utenlandske. Jeg vet ikke hva han er ute etter, men uansett hva det er så er det nok noen tusen av dem bare her til lands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå