Andrepp Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hei! Jeg er ikke veldig opplyst når det gjelder data, og det har seg nå slik at min laptop ikke lar seg starte. Det vil si: Når du skrur på laptopen så kommer det opp en svart skjerm og etter en stund kommer brukerkontoene opp. Når jeg deretter logger meg inn på min bruker så går skjermen over til å bare være svart igjen. Utrolig irriterende. Slik kan den stå helt til jeg eventuelt skrur den av manuelt(ikke noe koselig å gjøre). Jeg lurte på om noen her inne kunne forklare meg, hvis de har en anelse, hva som kan være problemet med laptopen min? Hva kan jeg gjøre for å fikse dette eller bør jeg kontakte hjelp? Tusen takk på forhånd! APP Endret 16. februar 2009 av Andrepp Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er skjermen helt svart eller ser du plien til musen? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det hadde vært fint om du forandret emne tittelen til "Problem med å starte windows" eller noe. For emnetittelen forteller ikke mye om det egentlige problemet ditt. Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Er skjermen helt svart eller ser du plien til musen? En gang så jeg pilen og jeg kunne bevege den. Bare at det var en skikkelig forsinkelse fra jeg beveget musa til pilen virkelig beveget seg. Mens de fleste andre gangene har musa vært fraværende. Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ingen som har noen forslag til hva som kan ha hendt? Hadde virkelig blitt veldig glad hvis noen tok initiativ. Takk APP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå