Gå til innhold

NV 40!...->

[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Holy macaroni! :D

Hvis det som står i Hardware.no's artikkel er sant,

http://www.hardware.no/nyheter/april03/nv40_2003.html

at det skal ha oppimot 350mill transistorer og benytte 0.09 microns teknologi i forhold til NV30's 0.13, så håper og tror jeg at det blir et dritrått kort!! (blir sikkert stiiiv pris på det da... :cry: )

NV35 er jeg veldig spent på, NV36 har jeg ikke hørt om før jeg leste det i den artikkelen...har noen noe info om NV36? eller noe mer info om NV35 - når det kommer osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir garantert sånn som det har vært hittil. ATI dilter etter og releaser et like bra kort til litt mindre penger på samme tid.

NV40 ligger an til å ligge under juletrærne til jul og vil ligge på rundt 3-4000 kr i pris iflg. The inquirer. Ville ikke satset på å kjøpe noe nytt før dette kortet. Ingen applikasjoner eller spil kommer til å trenge det.

Doof

Lenke til kommentar
"]Holy macaroni! :D  

at det skal ha oppimot 350mill transistorer og benytte 0.09 microns teknologi i forhold til NV30's 0.13, så håper og tror jeg at det blir et dritrått kort!! (blir sikkert stiiiv pris på det da... :cry: )  

Du må huske at antall transistorer, produksjonsmetode og klokkefrekvens ikke kan knyttes direkte til ytelsen, men det blir spennende å se hvordan den yter. Personlig så håper jeg at de neste kortene til ATI og nVidia blir ca like raske for da for vi nok en priskrig! :D

Lenke til kommentar
"]Holy macaroni! :D  

NV35 er jeg veldig spent på, NV36 har jeg ikke hørt om før jeg leste det i den artikkelen...har noen noe info om NV36? eller noe mer info om NV35 - når det kommer osv?

Hvis du ser på kilder nederst i artikkelen så ser du dette er hentet ifra The Inquirer, se der for mer info. NV36 skal være mid-range versjon av NV35.

Men dette høres ut for meg som vanlig the inquirer BS.

Lenke til kommentar
Blir garantert sånn som det har vært hittil. ATI dilter etter og releaser et like bra kort til litt mindre penger på samme tid.

-- Sånn som det har vært hittil? Hva med GF FX vs R9700 PRO?

NV40 ligger an til å ligge under juletrærne til jul og vil ligge på rundt 3-4000 kr i pris iflg. The inquirer. Ville ikke satset på å kjøpe noe nytt før dette kortet. Ingen applikasjoner eller spil kommer til å trenge det.

-- Det der kan du ta med en klype salt... Se bare hvor sent GF FX kom på markedet og prisen det kortet har ennå! Over 5000 kroner, det er 2000 kroner i forskjell fra ett R9700 PRO for eksempel.

Nei, jeg ville ikke satset store penger på at nVIDIA kommer ut med ett nytt skikkelig kort før jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...