Gå til innhold

Hvordan gjøre Pioneer DV-343 DVD sonefri??????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Tipper du kan gjøre det på samme måte som på JVC. Du har en inngang på baksiden som brukes til fjernkontroll. Denne inngangen kan kobles til PC og ny firmware lastes inn via denne. Hvor du får programvare og riktige kabler er en annen sak.

Jeg har sett repr. fra JVC gjøre dette der jeg jobber....

Lenke til kommentar

Jeg modifiserer alle typer Pioneer DVD-spillere hver dag der jeg jobber, alt fra DV-343 opp til NS-DV88. Bruker en 5-leders flatkabel, et lite kretskort samt en RS-232 kabel til PC-en. Programvare til dette henter jeg fra internett.

Bor du i Stavanger-området så ta kontakt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-20 15:22, B|Real skrev:

Så du må via "baksiden" og en kabel for å gjøre DVD-spilleren sonefri?

Jeg har nettopp bestilt meg en slot-in 16xPioneer spiller.Så må jeg kjøpe kabler og masse dirt for at den skal kunne gjøres sonefri?

B|real... det er her snakk om en standard spiller som å koble rett på tv'n.. ikke en som står i pc'n! Når det gjelder pioneer'n du har bestilt, så kan denne gjøres sonefri enkelt. Bare last ned riktig sonefri-frimware, og oppdater den til dvd-rom'n(ganske lik prosedyre som vanlig bios oppdatering)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

On 2002-01-20 14:48, EviLEddiE skrev:

Jeg modifiserer alle typer Pioneer DVD-spillere hver dag der jeg jobber, alt fra DV-343 opp til NS-DV88. Bruker en 5-leders flatkabel, et lite kretskort samt en RS-232 kabel til PC-en. Programvare til dette henter jeg fra internett.

Bor du i Stavanger-området så ta kontakt.

Vet du om samme fremgangsmåte brukes for DV-340?

Noen som vet om dette kan gjøres på Elkjøp? (Jeg kan jo spørre dem selv, men dersom noen vet det...)

---

Rolfo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...