Gå til innhold

Hva burde jeg ha nytt av eller er alt som det ska?


Thomasen

Anbefalte innlegg

Hva burde byttes ut?

 

Min pc hva burde byttes ut eller legges til mer av?

 

-1.4 ghz proosessor

-256 DDR ram/minne

-Husker ikke navne på hovedkort men kunne tenke mg et nytt skjerm kort.

-GeforZe 4 mx 440 Er det bra nok eller knunne det tenkes et nytt skjerm kort det er jo et av de dårligste gf kortene.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hva burde jeg ha nytt av eller er alt som det ska?"

 

 

 

Akkurat det er det kun du som kan svare på. Hvis PC'n din fungerer fint til de oppgavene du bruker den til, hvorfor oppgradere?

 

Hvis PC'n din begynner å virke tregt i ressurskrevende programmer, bytt CPU og evt. hovedkort og dytt inn litt mer RAM. Hvis det er frameraten på spill du ikke er fornøyd med, kan du bytte ut skjermkort, og CPU, HK og RAM etterhvert hvis du fortsatt ikke er fornøyd.

 

Men for å summere opp... hvorfor bytte ut noe som helst hvis du ikke er sikker på om alt er som det skal? Hadde det ikke vært det, ville du jo vært misfornøyd, noe det virker som du ikke er.

Lenke til kommentar
Jeg villa a byttet skjermkort,så mer ram og tilslutt cpu

 

Jeg spør igjen... hvorfor bytte noe som helst hvis han er fornøyd med det han har? Han spør jo om han trenger noe nytt, og det må jo bety at han ikke føler behov for det. Det er ingen vits i å bytte komponenter bare for å ha en rå maskin hvis han ikke har noe glede av det.

Lenke til kommentar
Jeg villa a byttet skjermkort,så mer ram og tilslutt cpu

 

Jeg spør igjen... hvorfor bytte noe som helst hvis han er fornøyd med det han har? Han spør jo om han trenger noe nytt, og det må jo bety at han ikke føler behov for det. Det er ingen vits i å bytte komponenter bare for å ha en rå maskin hvis han ikke har noe glede av det.

 

 

Jeg sa ikke at han skal bytte ut noe,jeg sa bare hva jeg villa ha byttet ut hvis det var meg :grumpy::yes:

Lenke til kommentar

Har du tenkt å spille nye spill som Deus Ex 2, Unreal 2, Enter The Matrix og Splinter Cell trenger du ført og fremst nytt skjermkort. Deretter kan du legge til 512 MB RAM også kjøpe ny CPU.

 

Har en kompis med MX420, 256MB RAM & XP2000+, for han hakker Splinter Cell & Unreal 2 mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...