Smif Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 På tide med en liten quiz... Temaet er GNU/Linux, shell, distroer, programmer og folkene bak det hele. Juksing er ikke tillatt! Ta Quizen her Noen som slår 69? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Urk, jeg merker jeg har blitt for lat til å gidde sånne quizzer uten avkrysning og automagisk validering av svarene. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Uff, fikk bare 57. :< Var en del av de jeg ikke greide som jeg husket etter å ha lest svarene, da. f.eks. awk. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Urk, jeg merker jeg har blitt for lat til å gidde sånne quizzer uten avkrysning og automagisk validering av svarene. Er ikke så lett å automatisere den. Må bli noe multiple choice,men da synder vanskelighetsgraden. Edit: Men skjønner hva du mener, og blir mye å huske som Blackslash poengterer. Endret 15. februar 2009 av Smif Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Urk, jeg merker jeg har blitt for lat til å gidde sånne quizzer uten avkrysning og automagisk validering av svarene. Tok litt tid før jeg skjønte at det ikke var meninga at det skulle skje ja Jeg gikk kjapt igjennom for moro skyld, skreve ikke ned svarene eller noe. Tipper jeg var på rundt 50%, give or take. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå